خبر سردار ذوالفقاری از بازداشت‎صیادان‎ایرانی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خبر سردار ذوالفقاری از بازداشت‎صیادان‎ایرانی

سردار ذوالفقاری با اشاره به بازداشت تعدادی از اتباع ایرانی در ترکمنستان، گفت: چهار نفر از صیادان ایرانی به علت طوفان، راه خود را در دریا گم و مرزداران ترکمنستانی آنان را بازداشت کردند و با وجود رایزنی های انجام شده آنان همچنان در زندان این کشور هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفر اتباع خارجی مجاز در کشور حضور دارند و همین تعداد نیز اتباع غیرمجاز در کشور هستند.

سردار حسین ذوالفقاری افزود: برخورد با اتباع غیرمجاز خارجی در جمهوری اسلامی ایران در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود چرا که ما موظفیم  پس از بازداشت اتباع غیرمجاز ظرف ۴۸ ساعت آنان را از کشور اخراج کنیم اما در سایر کشورها با اتباع غیرمجاز برخوردهای قانونی و قضایی می شود.

وی با اشاره به بازداشت تعدادی از اتباع ایرانی در ترکمنستان، گفت: چهار نفر از صیادان ایرانی به علت طوفان، راه خود را در دریا گم و مرزداران ترکمنستانی آنان را بازداشت کردند و با وجود رایزنی های انجام شده آنان همچنان در زندان این کشور هستند.

سردار ذوالفقاری افزود: مقامات ترکمنستانی این اتباع ایرانی را در اختیار حوزه قضایی این کشور قرار دادند و احتمالا آنان باید به علت ورود غیرمجاز به ترکمنستان محکومیت خود را در این کشور سپری کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: در حوزه امور انتظامی تلاش های بسیاری صورت گرفته است و با وجود روند صعودی وقوع جرایم عمومی می توانیم با مشارکت مردم و سازمان های مختلف این مشکل را برطرف کنیم.

سردار ذوالفقاری با اشاره به تصویب طرح کلی مقابله با سرقت در شورای امنیت ملی کشور افزود: بر این اساس می توانیم با همکاری همه نهادهای کشور، شرایط برقراری  امنیت را در کشور تقویت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات گسترده شورای توسعه مناطق شرق و غرب برای توسعه سیاسی، اقتصادی، امنیتی این مناطق گفت: این شورا می تواند نقش برجسته ای را در این حوزه ها به خصوص در مناطق شرقی و غربی کشور ایفا کند.

 

 

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false