×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انفجار قطار بمب گذاری شده در غرب الانبار

منابع امنیتی عراق از اقدام تروریست های داعش در منفجرکردن یک قطار بمب گذاری شده در غرب استان الانبار خبر دادند.

به گزارش "چغادک نیوز"، یک منبع امنیتی در عملیات الانبار روز چهارشنبه از انفجار یک قطار بمب گذاری شده خبر داد که تروریست های داعش قصد داشتند آن را در منطقه بین حدیثه و البغدادی در غرب استان الانبار منفجر کنند.

این منبع به پایگاه خبری کل العراق گفت این قطار بمب گذاری شده که در حال حرکت از حدیثه به سمت ناحیه البغدادی حرکت می کرد، در حمله هوایی منفجر شد.

هلاکت ۱۵۰ تروریست داعش در الحویجه

خبر دیگر اینکه یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد یکی از سرکردگان مطرح گروه داعش که ملیت یمنی داشت و مسئول بمب گذاری منازل مخالفان این گروه تروریستی در شهر الحویجه در جنوب غربی کرکوک بود، به هلاکت رسید.

حضور ۵۰ سرکرده سعودی و یمنی داعش در الحویجه

این منبع  امنیتی همچنین از حضور ۵۰ سرکرده سعودی و یمنی داعش در داخل الحویجه پرده برداشت.

این منبع به الصباح الجدید گفت یکی از سرکردگان مطرح داعش که عمر الیمنی خوانده می شد، در حالی که سرگرم بمب گذاری منزلی در شهر الحویجه بود، به هلاکت رسید.

وی افزود حدود ۵۰ سرکرده سعودی و یمنی داعش در شهر الحویجه حضور دارند که بر گرفتن پول اجباری از خانواده ها به بهانه خرید سلاح در ایست های بازرسی نظارت دارند.

این منبع همچنین از هلاکت ۱۵۰ تروریست داعش در جنوب غربی کرکوک در حملات هوایی خبر داد.

پیشتر منابع  امنیتی و عشایری گفته بودند داعش صدها نفر از تروریست های خود را از استان های صلاح الدین و نینوی با هدف حمله گسترده به کرکوک جمع کرده است.

از سوی دیگر استانداری کرکوک، اعدام معاذ الکساسبه خبرنگار اردنی به دست تروریست های داعش را محکوم و تاکید کرد این جنایت وحشی گری و ددمنشی گروه داعش را به جهانیان نشان داد.

بازداشت یک عضو داعش برای اولین بار در ترکیه

خبر دیگر  اینکه پایگاه الغدپرس گزارش داد نیروهای امنیتی ترکیه برای اولین بار یک شهروند ۳۸ ساله این کشور را که عضو گروه تروریستی داعش است، دستگیر کردند. این تروریست که از جنگ در سوریه بازگشته بود،‌اعتراف کرده است که حقوق ماهیانه از  داعش دریافت می کند.

هلاکت ۹ تروریست و انهدام چهار خودرو آن ها در جنوب شهر  الرمادی در الانبار، موفقیت نیروهای امنیتی در کشتن سه تروریست در غرب بغداد و هلاکت ۱۴ داعشی در درگیری هایی که در منطقه واقع بین سامراء و فلوجه رخ داد، از دیگر تحولات مربوط به عراق است.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false