اعتبارات حوزه سلامت شهرستان گناوه افزایش یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبارات حوزه سلامت شهرستان گناوه افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با پیگیری‌های نمایندگان مجلس و توجه مسئولان شهرستان گناوه اعتبارات حوزه سلامت در این شهرستان افزایش چشمگیری یافته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم ، علیرضا رئیسی عصر امروز در آئین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی گناوه، با بیان اینکه به زیرساخت‌های حوزه سلامت توجه ویژه‌ای شده است، اظهار داشت: با فراهم‌شدن زمینه درمان کم هزینه برای تمامی مردم به ویژه افراد کم درآمد امیدواری در بین مردم افزایش یافته به‌گونه‌ای که روند ارتقا سلامتی در استان بهبود یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیماران بستری در بیمارستان‌های دولتی کمتر از ۷ درصد هزینه درمان می‌دهند گفت: پرداختی بیماران بستری، با احتساب سهم ۱۰ درصدی بیماران شهری و سهم ۵ درصدی روستائیان، در بیمارستان‌های دولتی استان بوشهربه متوسط ۶٫۷ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرتقویت زیرساخت‌های بهداشتی و کنترل بیماری‌ها را از اولویت‌های بسیار در بخش سلامت دانست و گفت: در طرح تحول نظام سلامت به دنبال خدمات‌رسانی با کیفیت و ظرفیت‌سازی برای پیشرفت بخش سلامت استان بوشهر هستیم.

رئیسی با بیان اینکه کلینیک تخصصی درمانی در همه شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده است بیان کرد: برای بهره‌مندی تمامی مردم استان بوشهر از درمان تخصصی، کلینیک تخصصی درمانی در تمامی شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر ایجاد شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی درگناوه اظهار داشت: با افتتاح این مرکز یکی از مطالبات مردم شهر گناوه محقق شده و این در حالی است که پروژه‌های متعدد درمانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش اعتبارات حوزه سلامت شهرستان گناوه خبرداد و گفت: با پیگیری‌های نمایندگان مجلس و توجه مسئولان شهرستان گناوه اعتبارات حوزه سلامت در این شهرستان افزایش چشمگیری یافته ‌که نقش مهمی در تامین اعتبارات برای حل مشکلات حوزه سلامت دارد.

رئیسی با بیان اینکه پزشکان مورد نیاز شهرستان گناوه در اجرای طرح تحول نظام سلامت تامین شده است، افزود: ۵۰ پزشک عمومی، متخصص و دندان‌پزشک در شهرستان گناوه در اجرای طرح تحول نظام سلامت مشارکت دارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false