×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مقصد بعدی قوچان نژاد

مدیربرنامه‌های رضا قوچان نژاد گفت: جدایی رضا از الکویت هنوز قطعی نیست اما اگر این اتفاق بیفتد مقصد بعدی او یک تیم آسیایی خواهد بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمودرضا فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت رضا قوچان‌نژاد اظهار کرد: قرارداد قوچان نژاد با باشگاه الکویت فسخ نشده است و فقط احتمال جدایی این بازیکن از این باشگاه وجود دارد.

 

وی افزود: بر خلاف آنچه برخی رسانه‌های عربی عنوان کرده‌اند، نمی‌توان گفت جدایی رضا از الکویت قطعی است اما احتمال رفتن او به یک تیم دیگر وجود دارد. به هر حال در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند در لحظه آخر رخ دهد.

 

فاضلی در پاسخ به اینکه قوچان نژاد چه پیشنهادهایی دارد و جدی‌ترین گزینه او برای بازی در ۴ ماه آینده چیست، گفت: رویه من به گونه‌ای است که هر زمان کاری قطعی شود، آن را بیان می‌کنم و درباره گزینه‌ها هم نمی‌توانم صحبت کنم اما به طور مثال یک باشگاه بلژیکی وجود داشت که با توجه به اتمام وقت نقل و انتقالات آنجا متاسفانه این انتقال برای ما میسر نشد. بنابراین اگر رضا از الکویت جدا شود، مقصد بعدی‌اش با توجه به فرصت کوتاه ۴ – 5 ماهه تا پایان فصل جاری، یک تیم آسیایی خواهد بود.

 

مدیر برنامه‌های برخی از لژیونرهای فوتبال ایران درباره شرایط سایر بازیکنان نیز گفت: بازیکنان دیگری که مدیریت برنامه‌های آن‌ها بر عهده من است شرایط آرامی دارند. جواد نکونام و کریم انصاری فرد وضعیت‌شان در اوساسونا مساعد است. بازی اوساسونا به دلیل بارش سنگین برف لغو شد و کریم انصاری فرد که زودتر به این تیم پیوسته بود با اوساسونا تمرین می‌کرد. مسعود شجاعی هم خوشبختانه در ترکیب تیمش جا افتاده و مشکلی ندارد.

 

فاضلی درباره وضعیت دژاگه نیز گفت: دژاگه از ناحیه کمر احساس درد دارد که این مشکل با فیزیوتراپی در حال برطرف شدن است و فکر می‌کنم به بازی دوم تیمش می‌رسد.

دانا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false