طرح پیشگیری از خسارات بحران‌ها در استان بوشهر تدوین شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح پیشگیری از خسارات بحران‌ها در استان بوشهر تدوین شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: استان بوشهر در معرض انواع بحران‌ها و بلایای طبیعی است که برای کاهش خسارات و تلفات طرحی در این راستا تدوین شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تسنیم ،کاظم مرادی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران عضو کارگروه مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: مدیریت بحران در عرصه‌های مختلف در مقابل بحران و پیشگیری از بحران نقش مهم و تاثیرگزاری دارد که در این مورد تجهیز مدیران عضور کارگروه مدیریت بحران با مسائل پیشرفته پیشگیری از بحران امری ضروری است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از نقاط مهم و استراتژیک در کشور است بیان کرد: استان بوشهر ضمن اینکه سالانه از حوادث گوناگون مانند سیل، زلزله، خشکسالی و پدیده گردو غبار روبه‌رو است باید به راهکارهای پیشگیری از بحران مجهز شود.

مرادی با بیان اینکه استان بوشهر در معرض انواع بلایای طبیعی است تصریح کرد: استان بوشهر در معرض انواع بحران‌ها و بلایای طبیعی است که آشنایی اعضای کارگروه مدیریت بحران با نحوه پیشگری با آنها می‌تواند آثار مهمی در کاهش خسارات و تلفات داشته باشد.

وی از تدوین طرح کاهش خسارات ناشی از بحران‌های طبیعی در استان خبرداد و گفت: استان بوشهر در معرض انواع بحران‌ها و بلایای طبیعی است که برای کاهش خسارات و تلفات برنامه‌ای در این راستا تدوین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از برپایی نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران در تهران خبرداد و بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران در تهران برگزار می‌شود که دستگاه‌های عضو کارگروه مدیریت بحران استان بوشهر دراین نمایشگاه حضور دارند.

مرادی با بیان اینکه در این نمایشگاه نسبت به ارائه آخرین دستاوردها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اقدام می‌شود گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت مسائل علمی و پژوهشی و جایگاه خاص استان بوشهر به سبب دارا بودن نقاط مهم و حساس و شرایط استراتژیک، با تمامی امکانات و توان در نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران شرکت و نسبت به ارائه آخرین دستاوردها و امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری در حوزه مدیریت بحران اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: براساس مصوبات این نشست مقرر شد تمام دستگاه‌های دعوت شده به این نمایشگاه نسبت به تامین و پرداخت هزینه‌های شرکت در نمایشگاه اقدام کنند.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مدعو، به همراه مستندات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز در نمایشگاه مذکور شرکت کنند.

مرادی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مدعو باید زمینه حضور کارشناسان مرتبط به موضوع برای بازدید از آخرین دستاوردهای حوزه ایمنی در مدیریت بحران در نمایشگاه مذکور را فراهم و یک نسخه گزارش عملکرد و مستندسازی‌های حوادث را به صورت پاورپوینت به اداره کل مدیریت بحران ارسال کنند.

مدیرکل مدیریت بحران بر ثبت نام و ارسال مقالات دستگاه‌های مدعو به نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران از ۲۸ بهمن تا اول اسفنده ماه در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false