بررسی پرونده پدیده شاندیز در کمیسیون اصل ۹۰ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بررسی پرونده پدیده شاندیز در کمیسیون اصل ۹۰

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موضوع پدیده شاندیز و اساسنامه بانک‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد و مقرر شد تا طرف‌های هر دو موضوع مستندات خود را در جلسه بعدی به کمیسیون ارائه کنند تا جمع‌بندی نهایی در خصوص موضوعات انجام شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به دنبال شکایت بانک‌های خصوصی در جلسه امروز موضوع اساسنامه بانک‌ها که توسط بانک مرکزی تدوین شده بود با حضور مقامات بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های خصوصی مورد بحث قرار گرفت که منتقدین (مدیران عامل بانک‌ها) انتقادات و نکته‌نظرات خود را در خصوص اساسنامه مذکور مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه نکته‌نظرات مدیرعامل بانک‌ها و مقامات مرکزی شنیده شد در نهایت مقرر شد تا برخی از نظرات مدیران عامل بانک‌ها در تدوین اساسنامه از سوی بانک مرکزی لحاظ شده و در جلسه دیگری جمع‌بندی در این خصوص انجام شود.

سخنگوی اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: طبق روال قانونی اساسنامه بانک‌ها پس از تصویب در بانک مرکزی و هیئت مدیره بانک‌ها برای تصویب به شورای پول و اعتبار فرستاده می‌شود.

آذین خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز موضوع شرکت پدیده شاندیز با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت و مسئولان دستگاه‌های دولتی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه آنچه به نظر می‌آمد اختلافی بود که بین دستگاه‌های دولتی در مورد واگذاری زمین‌ها وجود دارد و بنا شد تا طرف‌ها مستندات خود را در جلسه دیگری به کمیسیون ارائه کنند تا تصمیم‌گیری در خصوص موضوع صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: در بحث فروش سهام نیز به مسئولان شرکت پدیده گفته شد که باید این کار در بازار سرمایه صورت می‌گرفت و مسئولان این شرکت نیز عنوان کردند که بحث فروش سهام را در دستور کار نداریم و مشارکت اقتصادی در دستور کار ما است که در این باره نیز مقرر شد شرکت مستندات خود را در جلسه بعدی به کمیسیون ارائه کند.
 

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false