×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازار داغ گل‌به‌خودی و اخراج در جدال زردها

نکته بارزی که در دیدارهای اخیر سپاهان و نفت بیشتر به چشم آمده گل به خودی مدافعان و اخراج های پیاپی دو تیم بوده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز (چهارشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز می شود و در حساس ترین دیدار هفته سپاهان پذیرای نفت تهران است.

نفت صدرنشین که در فولادشهر به مصاف زردپوشان می رود دوست ندارد به پله سوم جدول لیگ برتر سقوط کند.
بازی دو تیم در نیم‌فصل نخست ۳ بر صفر به سود نفتی‌ها به اتمام رسید تا امروز شاگردان فرکی به نتیجه‌ای جز شکست دادن شاگردان منصوریان نیندیشد.

اخراجی پشت اخراجی
بزرگ‌ترین نکته نهفته در بازی‌های اخیر دو تیم نفت و سپاهان، نبردهای پر برخوردشان است. ۵ دیدار اخیر نفت و سپاهان ۴ «اخراجی» داشته و این در نوع خود جالب توجه است. فصل قبل در دیدار رفت که منجر به تساوی ۲-۲ دو تیم شد، یدا… جهانبازی اروین بولکو و محسن ایران‌نژاد دو مدافع سپاهان را در دقایق ۳۹ و ۸۲ با دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد. این فصل هم قرعه «اخراج» دوباره به نام سپاهانی‌ها خورد و محمدحسین مرادمند مدافع جوان نصف جهانی‌ها در دقیقه ۴۲ نیمه اول مجبور شد برای جلوگیری از ورود مهاجم حریف به درون محوطه ۱۸ قدم و تک به تک شدنش یا گلر سپاهان او را با خطا متوقف کند تا با دستور تورج حق‌وردی از زمین اخراج شود.

قابل تامل اینکه در لیگ دوازدهم (هفته ۱۴) نفتی‌ها هم از داستان دادن تلفات برابر سپاهان در امان نبودند. در نیم‌فصل نخست لیگ دوازدهم مگنو باتیستا از زمین اخراج شد تا اتفاقاً نفت با ۱۰ نفره شدنش برابر سپاهان مقابل گل دقیقه ۸۹ ابراهیمی زانو بزند و شکست بخورد.

بازار داغ گل به خودی و خراب کردن پنالتی
فصل قبل سپاهان و نفت دو مرتبه تقابل با یکدیگر را تجربه کردند و قابل توجه اینکه در هر دو مسابقه بازیکنانی بودند که به نفع تیم حریف دروازه خودی را باز کنند.

در بازی رفت (هفته ۱۵) هادی عقیلی مدافع سپاهان گل اول دیدار را در دقیقه ۱۵ وارد دروازه خودی کرد تا نقشی تاثیرگذار در تساوی ۲-۲ بازی داشته باشد. جالب اینکه در بازی برگشت عقیلی باز هم تاثیرگذار بود چون پنالتی سپاهانی‌ها را به هدر داد.

در مقابل محمدامین حاج‌محمدی مدافع نفتی‌ها در دقیقه ۵۲ دروازه خودی را باز کرد تا تیم آن زمان یحیی گل‌محمدی با همان تک گل نتیجه را واگذار کند. ۲۲ فروردین سال ۹۳ اگر سپاهان یک گل دیگر به نفت می زد راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد و نفت پای به مسابقات قاره کهن نمی‌گذاشت!

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false