×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
«الله، الله» در اوج حکومت نظامی و زیرزمینی ساخته شد

رضا رویگری گفت: «الله ، الله» در اوج حکومت نظامی زیر زمینی ساخته شد و به موسیقی ماندگار انقلاب اسلامی ایران تبدیل شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا رویگری در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در دهه مبارک فجر، طلوع فجر ایران اسلامی را مقدمه  خاموشی چراغ نیمه سوز استکبار جهانی در دنیا برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) با براندازی رژیم طاغوت الگویی جهانی را برای ملت های آزادی خواه جهان به عنوان طومار مرگ استعمار و استکبار در جهان بشریت ترسیم کرد.

وی با اشاره به نواهای ماندگار انقلابی در دوران شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: من این افتخار و سعادت الهی و معنوی را داشتم که در آن دوران که نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود در فهرست خوانندگان انقلابی قرار بگیرم.

رویگری در ادامه این مطلب افزود: حضور مردم در خیابان ها با مشت های گره کرده و شنیدن ندای استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با در دست داشتن عکس های امام راحل، مخزن انگیزه برای هنرمندان به خصوص در حوزه موسیقی با خلق آثاری ارزشی برای پیوستن به این موج عظیم انقلابی بود.

خواننده کشورمان با تاکید براینکه هنر در کنار فرهنگ دو بال ارزشی برای تصویر سازی ماهیت و عمق ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید، اظهار کرد: موسیقی هم قطره ای از این دریای بیکرانه محسوب می شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false