مطالعات و مکان یابی برای ایجاد آب شیرین کن بوشهر انجام می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مطالعات و مکان یابی برای ایجاد آب شیرین کن بوشهر انجام می‌شود

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: مطالعات و مکان یابی برای ایجاد آب شیرین کن بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سیدمحمدحسن باستی عصر دوشنبه در نشست شورای بررسی وضعیت آب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین چالش‌های استان بوشهر موضوع آب است که باید در زمینه تامین منابع آب در استان بوشهر اقدامات اساسی صورت بگیرد.

وی با اشاره به تامین بخش اعظم آب استان بوشهر از طریق استان‌های همجوار، اضافه کرد: این موضوع یک چالش اساسی و با توجه به کمبود بارش‌ها و ناپایداری انها باید تدابیر اساسی در این زمینه اندیشیده شود.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر یکی از راهکارهای مناسب برای تامین آب در استان بوشهر را اجرای تاسیسات آب شیرین‌کن دانست و افزود: باید در نقاط مختلف استان بوشهر این تاسیسات اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به فکر بحران و چالش های آب در سال آینده باشیم، اضافه کرد: دو ایستگاه آب شیرین‌کن در استان بوشهر در دست اجرا است که باید شاهد تسریع در عملیاتی شدن این دو ایستگاه باشیم.

باستی بر لزوم مقابله جدی بر بحران آب تاکید کرد و ادامه داد: مطالعات و مکان یابی برای ایجاد آب شیرین کن بوشهر در حال انجام است که خرید تضمینی آب نیز باید به نقطه قابل قبول برسد.

وی تاکید کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید در دستور کار قرار بگیرد و پروژه‌های آبرسانی که دارای اعتبارات لازم هستند و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند در اولویت بهره‌برداری قرار بگیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false