×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جشنواره امیدان انقلاب در بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر گفت: به‌مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی‌ – هنری امیدان انقلاب اسلامی با حضور پرشور دانش‌آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، سجاد شیخیانی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری جشنواره امیدهای انقلاب با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه دانش‌اموزان در عرصه‌های مختلف نقش مهم و تاثیرگذاری دارند اظهار داشت: دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذار خود را نشان داده‌اند بگونه‌ای که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانش‌اموزان به عنوان امیدها و آینده‌سازان سازان انقلاب اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه آشنایی دانش‌آموزان با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی از اهداف برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است گفت: آشنایی اقشار جامعه به‌ ویژه دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب، دلاورمردی‌های حماسه آفرینان انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های دهه فجر بسیج دانش‌آموزی بوشهر است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر لزوم چنین برنامه‌هایی را ایجاد شور و نشاط انقلابی در دانش آموزان دانست و افزود: برنامه‌های دهه فجر با این هدف که  بتوانیم مبانی و اصول آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را  تبیین  کرده تا غیرت دینی و ملی دانش آموزان تقویت شود.

شیخیانی قالب  برنامه‌های بسیج دانش آموزی را استکبار شناسی معرفی کرد و افزود: شناخت دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و استکبار از جمله برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است که تا دانش‌آموزان بهتر دشمن و ترفندها ودسیسه‌های آنها را بشناسند.

وی، برپایی نمایشگاه با موضوع انقلاب، نشست‌های بصیرتی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه رااز دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: بسیجیان دانش‌آموز در این ایام برای تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا ضمن غبارروبی گلزار شهدا، با خانواده شهدای دانش‌آموزی دیدار می‌کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر بسیج دانش‌آموزی شهرستان بوشهر دانست و گفت: جشنواره فرهنگی‌ – هنری امیدان انقلاب اسلامی با حضور پرشور دانش‌آموزان بسیجی ۱۴ بهمن برگزار می‌شود.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false