برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر در دانشگاه‌های بوشهر برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر در دانشگاه‌های بوشهر برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه فجر در دانشگاه‌های بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا آبشیرینی عصر دوشنبه در نشست با روسای دانشگاه‌های دشتستان اظهار داشت: دانشجویان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار داشتند و در ادامه نیز باید این روند را ادامه دهند.

وی بر لزوم تلاش برای آشنایی دانشجویان با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی و بصیرتی در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانشجویان، ادامه داد: شخصیت والای حضرت امام (ره) و آرمان‌های آن رهبر فقیدعظیم الشان از مهمترین محورهای این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به وظایف مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی و اجتماعی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اذعان داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ باید در راستای عمل به این موضوع بسیار مهم تلاش کنیم.

آبشیرینی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر که توسط کمیته بسیج دانشجویی برگزاری می‌شود می‌توان به برگزاری همایش نقش رهبری و ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه وبلاگ نویسی و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر افزود: دانشجویان استان بوشهر به منظور آشنایی با حماسه آفرینی رزمندگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

مریم حیدرپور رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی برازجان نیز بر آشنایی دانشجویان با دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در این راستا در دانشگاه برگزار می‌شود.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false