اهالی روستای لیلتین دیلم خیابان‌های روستا را پاکسازی کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اهالی روستای لیلتین دیلم خیابان‌های روستا را پاکسازی کردند

دیر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم گفت: با مشارکت اهالی روستای لیلتین به ویژه دانش آموزان آن، خیابان‌های اصلی این روستا پاکسازی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، روح الله فلاحتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست در روستاها و توجه روستانشینان ارجمند به این مقوله بسیار مهم در نظر داریم تا اقدام به برگزاری برخی برنامه های فرهنگی از جمله پاکسازی در روستاهای شهرستان دیلم کنیم.

مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم گفت: امروز انجمن زیست محیطی حیات سبز با همکاری شورای روستای لیلتین خیابان اصلی این روستا را پاکسازی کردند.

فلاحتی بیان داشت: در این ایین حضور اهالی روستا و دانش آموزان مدرسه شهید دستغیب بسیار چشمگیر بود و شورای روستای لیلتین نیز نهایت همکاری را با این انجمن در برگزاری این برنامه داشتند.

وی خاطر نشان ساخت: در این برنامه فرهنگی مجهزی از اعضای شورای روستای لیلتین که خود بسیار به این برنامه های فرهنگی علاقمند است، بر تداوم این حرکت فرهنگی تاکید داشتند و هزینه این مراسم را شورای ای روستا برعهده گرفت.

فلاحتی تصریح کرد: انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم زیر نظر دفتر مرکزی انجمن حیات سبز که در بوشهر مستقر است مشغول به فعالیت بوده که خوشبختانه حمایت های خوب دفتر مرکزی جانی دوباره به ما داده که جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر شهرستان دیلم در پایان گفت: در این برنامه به مدت یک ساعت پاکسازی خیابان اصلی انجام شد و برای حاضران در این برنامه سپس برای اهالی روستا درمورد اهمیت محیط زیست و فرهنگ‌سازی محیط زیست توضیح داده شد؛ در پایان به ۱۰ نفر از اهالی به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false