دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی آشنایی دانشجویان با حماسه آفرینی رزمندگان است که در این راستا دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"، رضا آبشیرینی بعد از ظهر در نشست با روسای دانشگاه‌های دشتستان ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ملت بزرگ ایران با یادآوری نقش و جایگاه دانشجویان در پیروزی و تداوم موفقیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: آشنایی دانشجویان با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر در کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی و بصیرتی برگزار می‌شود گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی دانشجویان با دست‌اورهای انقلاب در همه عرصه‌ها است که در این عرصه برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است.

  مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: محور برنامه‌های کمیته دانشجویی امسال ، شخصیت والای حضرت امام (ره) و آرمان‌های آن رهبر فقیدعظیم الشان است.

آبشیرینی برگزاری همایش نقش رهبری و ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه وبلاگ نویسی و برپایی نمایشگاههای فرهنگی در دانشگاهها را از برنامه‌های مهم کمیته بسیج دانشجویی است.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: مهم‌ترین مسئله جامعه مسئله فرهنگ است که این مهم در اولویت اساسی دانشگاهها است.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهراز اعزام دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبرداد و افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانشجویی آشنایی دانشجویان با حماسه آفرینی رزمندگان است که در این راستا دانشجویان استان بوشهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی برازجان نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: آشنایی دانشجویان با دست‌آوردهای انقلاب از اهم برنامه است.

مریم حیدرپور نقش مهم دانشگاه‌ها در عرصه‌های مهم جامعه برشمرد و گفت: توجه به برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false