۲ دستور آخوندی برای مسکن مهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲ دستور آخوندی برای مسکن مهر

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به دو دستور مورد تاکید آخوندی در خصوص مسکن مهر پردیس خبر داد: دستورالعمل افزایش ۵ میلیونی سقف وام مسکن مهر تا پایان هفته نهایی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد اصغری‌مهرآبادی در خصوص تائید حذف هزینه‌های تاسیسات از دوش متقاضیان مسکن مهر اظهار داشت: از این پس متقاضیان مسکن مهر پرند و پردیس برای تامین تاسیسات زیربنایی و خدمات روبنایی هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی این هزینه‌ها از محل فروش اراضی تجاری شهرهای جدید پرداخت خواهد شد.

دو دستور وزیر راه و شهرسازی برای توقف دریافت هزینه تاسیسات از متقاضیان مسکن مهر

وی با اشاره به دو دستور وزیر راه و شهرسازی در این‌باره گفت: تاکید مقام عالی وزارت بر این است که وقتی دولت زمین‌های مسکن مهر را به صورت رایگان در اختیار مردم گذاشته است قرار نیست از سوی دیگر هزینه‌ای بابت تاسیسات و جاده‌سازی از مردم دریافت شود.

به گفته مهرآبادی آخوندی طی دستوری به مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دو موضوع را در خصوص شهر پردیس مورد تاکید خود قرار داده است؛ نخست اینکه مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تعداد اراضی تجاری این شهر را اعلام کند و از سوی دیگر هزینه‌های مورد نیاز برای اتمام خدمات زیربنایی را برآورد کرده و در اختیار وزیر قرار دهد.

مهرآبادی افزود: شرکت عمران شهرهای جدید در شهر پردیس ساخت تصفیه‌خانه‌ها، مخازن و خط انتقال این موارد را بر عهده گرفته، هر چند این موارد جزو وظیفه‌های وزارتخانه نیست.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر درباره شهر پرند هم گفت: وزیر درباره شهر پرند هم از شرکت عمران شهرهای جدید گزارشی خواسته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره آخرین وضعیت اعلام نحوه پرداخت تسهیلات مسکن مهر گفت: مذاکرات ما با بانک مسکن همچنان ادامه دارد و دستورالعمل نحوه پرداخت تسهیلات تا پایان هفته نهایی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
 

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false