گروهی از مفتیان کشور روسیه از حرم رضوی بازدید کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گروهی از مفتیان کشور روسیه از حرم رضوی بازدید کردند

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: گروهی از مفتیان کشور روسیه، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی از مجموعه خدمات آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف بازدید کردند

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام علی باقری اظهار داشت: حرم مطهر رضوی سالانه پذیرای میلیون‌ها عاشق و دلباخته‌ای است که از راه‌های دور و نزدیک خود را به این حریم ملکوتی می‌رسانند تا از فیوضات معنوی این بارگاه ملکوتی بهره‌مند شوند.

وی گفت: این گروه ۲۰ نفره روسی از خدمات و برنامه‌های متنوعی که به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در رواق غدیر حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده بود بهره‌مند شدند.

باقری افزود: تور حرم گردی، نمایش فیلم معرفی حرم مطهر رضوی به زبان روسی، سلسله جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان، بازدید از موزه مرکزی و موزه فرش و اهداء محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک از جمله برنامه‌ها و خدماتی بود که برای این گروه از زائران ارائه شد.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: مشترکات شیعه و سنی و نقش آن در انسجام اسلامی از موضوعاتی بود که در جمع این گروه از زائران تبین و بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه این گروه تا کنون به شهرهای قم، اصفهان، تهران و مشهد سفر کرده‌اند افزود: مفتیان کشور روسیه از اقدامات و برنامه‌هایی که به همت آستان قدس رضوی برای زائران غیر ایرانی تدارک دیده شده است، تقدیر و تشکر کردند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false