×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیروزی دشوار بارسلونا مقابل ویارئال +جدول

تیم فوتبال بارسلونا جدال حساس برابر ویارئال را با پیروزی پشت سر گذاشت تا فاصله خود را با رئال مادرید به یک امتیاز کاهش دهد.

به گزارش "چغادک نیوز"، ، دیدار حساس تیم‌های بارسلونا و ویارئال در چارچوب هفته بیست و یکم رقابتهای لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که در پایان تیم بارسلونا با حساب ۳ بر ۲ از سد رقیب خود گذشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در فاصله یک امتیازی این تیم در رده دوم قرار گیرد.
 

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

نیمار، رافینیا و مسی زننده گلهای بارسلونا بودند و چریشوف و ویتو دو گل ویارئال را به ثمر رساندند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. با وجود حملات تیم بارسا این ویارئال بود که در یک ضد حمله توسط دنیس چریشوف در دقیقه ۳۰ به گل رسید. بارسلونا بعد از دریافت این گل بر فشار حملات خود اضافه کرد تا اینکه در دقیقه ۴۵ نیمار در ریباند دروازه حریف را گشود تا بارسا با شکست به رختکن نرود.

با شروع نیمه دوم بار دیگر این تیم ویارئال بود که در نیوکمپ به گل رسید. لوسیانو ویتو در دقیقه ۵۱ برای دومین بار دروازه آبی اناری‌ها را گشود. بارسلونا به این گل خیلی زود واکنش نشان داد و دو گل متوالی زد. ابتدا رافینیا در دقیقه ۵۳ دروازه حریف را گشود و در دقیقه ۵۵ نیز لیونل مسی گل سوم میزبان را به به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم ویارئال با جسارت تمام در نیوکمپ دست به حمله زد و حتی در دقیقه ۶۴ دروازه بارسا را باز کرد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد همان توپ در برگشت به نیمار رسید که توپ را از دروازه‌بان حریف نیز عبور داد ولی گلر ویارئال روی او مرتکب خطای مشکوک به پنالتی شد که در میان بهت بارسایی‌ها داور رای به ادامه بازی داد.

پس از این اتفاقات بازی تا حدی آرامتر شد. در این بین بارسلونا برای رسیدن به گل چهارم تلاش می‌کرد و ویارئال هم کاملا بدون ترس به دنبال گل تساوی بود اما در نهایت بازی با همان برتری ۳ بر ۲ بارسلونا خاتمه یافت.

بارسلونا با این پیروزی خانگی ۵۰ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید و یک امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول باقی ماند.

جدول رده بندی لالیگا

 

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ رئال مادرید ۲۰ ۱۷ ۰ ۳ ۶۸ ۱۷ ۵۱ ۵۱
۲ بارسلونا ۲۱ ۱۶ ۲ ۳ ۵۷ ۱۱ ۴۶ ۵۰
۳ اتلتیکو مادرید ۲۱ ۱۵ ۲ ۴ ۴۳ ۲۰ ۲۳ ۴۷
۴ سویا ۲۰ ۱۳ ۳ ۴ ۳۴ ۲۲ ۱۲ ۴۲
۵ والنسیا ۲۰ ۱۲ ۵ ۳ ۳۸ ۱۷ ۲۱ ۴۱
۶ ویارئال ۲۱ ۱۱ ۵ ۵ ۳۵ ۲۰ ۱۵ ۳۸
۷ مالاگا ۲۰ ۹ ۵ ۶ ۲۳ ۲۱ ۲ ۳۲
۸ ایبار ۲۱ ۷ ۶ ۸ ۲۵ ۲۹ ۲۷
۹ اسپانیول ۲۱ ۷ ۵ ۹ ۲۶ ۳۲ ۲۶
۱۰ سلتاویگو ۲۱ ۶ ۶ ۹ ۲۰ ۲۳ ۲۴
۱۱ اتلتیک بیلبائو ۲۱ ۶ ۵ ۱۰ ۱۷ ۲۵ ۲۳
۱۲ رایووایکانو ۲۱ ۷ ۲ ۱۲ ۲۲ ۳۸ -۱۶ ۲۳
۱۳ رئال سوسیداد ۲۱ ۵ ۷ ۹ ۲۱ ۲۸ ۲۲
۱۴ دیپورتیوو لاکرونیا ۲۱ ۵ ۶ ۱۰ ۱۸ ۳۴ -۱۶ ۲۱
۱۵ ختافه ۲۱ ۵ ۵ ۱۱ ۱۵ ۲۸ -۱۳ ۲۰
۱۶ آلمریا ۲۱ ۵ ۴ ۱۲ ۱۸ ۳۳ -۱۵ ۱۹
۱۷ کوردوبا ۲۱ ۳ ۹ ۹ ۱۶ ۳۱ -۱۵ ۱۸
۱۸ گرانادا ۲۱ ۳ ۹ ۹ ۱۴ ۳۳ -۱۹ ۱۸
۱۹ الچه ۲۱ ۴ ۵ ۱۲ ۱۸ ۴۲ -۲۴ ۱۷
۲۰ لوانته ۲۱ ۳ ۷ ۱۱ ۱۳ ۳۷ -۲۴ ۱۶

 

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false