ظرفیت موجود در راهیان نور، سدی در برابر فتنه‌های بزرگ است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت موجود در راهیان نور، سدی در برابر فتنه‌های بزرگ است

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ظرفیتی که در راهیان نور موجود است همانند سدی در برابر فتنه‌های بزرگ است. راهیان نور ضمن نگه داشتن فرهنگ شهادت در میان مردم به ویژه نسل جوان مشت محکمی در برابر دشمنان است.

به گزارش "چغادک نیوز"، نشست ساماندهی مبلغان و راویان روحانی کاروان‌ها، مقرها و یادمان‌های راهیان نور با حضور مسئولان قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و مسئولان موسسه روایت سیره شهدا با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، حجت الاسلام ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدا، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سردار مسجدی مسئول روایتگری و یادمان سپاه و بسیج، سردار آزادی مسئول فرهنگی سازمان بسیج مسضعفین برگزار شد.

سردار فضلی جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ظرفیتی که در راهیان نور موجود است همانند سدی محکم در برابر فتنه‌های بزرگ از سوی دشمن به راه افتاده است و راهیان نور ضمن نگه داشتن فرهنگ شهادت در میان مردم به ویژه نسل جوان مشت محکمی در برابر دشمنان است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ماندگاری، رئیس موسسه روایت سیره شهدا، به محورهای اصلی در عرصه استفاده حداکثری از ظرفیت فرهنگی بزرگ راهیان نور پرداخت. وی با بیان این که داشتن زندگی سعادتمند و با شرافت در گروی حرکت کردن در مسیر شهدا است، تصریح کرد: شهدا بهترین رسانه تبلیغ دین هستند، اگر خواهان تبلیغ دین هستیم و چه بخواهیم در مسیر ظهور امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) کار کنیم باید از شهدای اسلام مدد بگیریم.

وی در ادامه سخنانش به بیان پیشنهاداتی پیرامون بهتر شدن برنامه های راهیان نور پرداخت و اشاره کرد: تشکیل اتاق فکر برای انتقال تجربیات ارزنده، همدلی و تعامل نهادهای مختلف و مسؤولان و همچنین همراهی و هم افزایی آنان از جمله نکات مهم در بهتر کردن برنامه های ستاد مرکزی راهیان نور باید قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ماندگاری با تأکید بر این که در برنامه راهیان نور فقط به فکر اجرا نباشیم، عنوان کرد: باید به فکر بهره برداری تمام از پروژه های معنوی موجود در مناطق عملیاتی باشیم چرا که به برکات همین برنامه راهیان نور است که یادواره ها، نمایشگاه ها، شب خاطره ها و برنامه های دیگر قوت گرفته است.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به بهره بردن از تکنولوژی های نوین در راستای اعتلای فضای علمی و معنوی راهیان نور، گفت: باید از لحاظ نرم افزاری سیستم این حرکت عظیم الهی به مناطق عملیاتی را با تدابیر مسؤولان حل کرد.

حجت‌الاسلام ماندگاری به اهمیت مقوله روایتگری برای زائران مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: امیدواریم روحانیان رزمنده وارد زمینه تبلیغ در این عرصه شوند و امیدواریم حضور آیت الله مقتدایی در مناطق عملیاتی بتواند این زمینه را بیشتر مهیا کند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false