ظرفیت‌های بوشهر بر اساس طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت‌های بوشهر بر اساس طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود

ستاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی در ابعاد گوناگون است که این ظرفیت‌ها با استفاده از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی سالاری شهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام راحل برای رهایی ملت ایران اسلامی از ظلم‌ها و ستم‌ها با بصیرت افزایی و با درایت انقلاب اسلامی را رقم زد و اکنون باید حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل باشیم.

وی با تاکید بر این نکته که اقتدار و صلابت ایران اسلامی سبب آزار و رنجش دشمنان ایران اسلامی شده است افزود: دشمنان که نمی‌توانند  توانمندی‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ببینند دست به دسیسه می‌زنند که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، استقلال به ارمغان آورد گفت: انقلاب اسلامی ایران آزادی، استقلال و جمهوریت را در ابعاد اسلامی برای ملت ایران رقم زد.

سالاری، تاثیرگذاری انقلاب ایران اسلامی را در دنیا تشریح کرد و گفت:  شکست استبداد، قطع وابستگی و تعیین سرنوشت خود طبق شریعت اسلام از دست‌اوردهای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی پایبندی مردم به انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها و ارمان‌ها را تشریح کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران را به معنای واقعی به استقلال رساند البته این بدین معنا نیست که با کشورها قطع رابطه کنیم بلکه اقتدار ایران اسلامی را تعیین می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در ابعاد گوناگون اجتماع است گفت: برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی توجه به اقتصاد مقاومتی این مسیر را مهیا و هموار می‌کند.

سالاری با بیان اینکه ظرفیت‌های استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی در ابعاد گوناگون است که این ظرفیت‌ها با استفاده از طرح‌های اقتصاد مقاومتی متبلور و شکوفا می‌شود.

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مصادیق بارز استقلال است که ما را متوجه ظرفیت‌های درونی می‌کند.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false