×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سرانه فضاهای ورزشی استان بوشهر افزایش می‌یابد

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: سرانه فضاهای ورزشی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل مهر، فتح‌الله حقیقی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: انقلاب ما تفاوتی عمده با دیگر انقلاب‌ها داشته است و آن داشتن رنگ خدایی، رهبری الهی و حضور گسترده مردم در این انقلاب بوده است.

وی اضافه کرد: انقلاب‌های دیگر پس از مدتی دچار فراز و نشیب‌های زیادی می شوند ولی انقلاب اسلامی ایران با وجود تلاش‌ها و برنامه‌های مکرر و متعدد دشمنان، تاکنون صدمه‌ای ندیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: در بعد علمی شاهد گام‌های رو به جلویی بوده‌ایم که در این زمینه رتبه نخست منطقه را داریم که باید در زمینه تبدیل علم به محصول تلاش‌های بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش سلامت وضعیت بسیار خوبی را در کشور شاهد هستیم و ایران اسلامی دارای جایگاه بسیار مهمی در تربیت پزشکان متخصص، فوق تخصص، تولید دارو و تجهیزات پزشکی است.

حقیقی ادامه داد: یکی از طرح‌های بسیار مهمی که در کشور تحول ایجاد کرده است، طرح تحول نظام سلامت است که بخش عمده هزینه‌های درمانی را دولت پرداخت می کند.

مصوبات سفر دولت در بوشهر توسعه شتابان استان را سبب می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر همچنین به تحولات صورت گرفته در حوزه خدمات رفاهی، توسعه راه‌ها، پیشرفت‌های کشاورزی و علمی و صنعتی کشور اشاره کرد و بیان داشت: دنیا به توان و قدرت ایران پی برده است.

وی بر لزوم رعایت حقوق شهروندی، صادقانه خدمت به مردم کردن و تکریم مردم تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا بر اساس آموزه‌های حضرت امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری آسیب‌های اجتماع را شناسایی و رفع کنیم تا دشمنان موفق به پیبرد اهداف خود نشوند و جامعه از ترفند دشمنان در امان باشد.

حقیقی با بیان اینکه اتحاد، دوستی و وفاق باعث مصون ماندن مصالح ملی در مقابل بلایا می‌شود، اضافه کرد: سیاه نمایی خدمات دولت‌ها، نادرست و خلاف واقع است و مردم باید از فعالیت‌های دولت ارزیابی واقع بینانه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: این سفر دارای برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر بود و طرح‌های خوبی برای توسعه هر چه بیشتر استان به تصویب رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد افزایش سرانه ورزشی استان خواهیم بود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false