×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اعتبارات عمرانی شهرستان بوشهر ۳۱ درصد افزایش یافت

معاون عمرانی فرماندار بوشهر گفت: اعتبارات شهرستان بوشهر امسال به ۸۵۷ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۱ درصدی برخوردار شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،مرتضی پارسایی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین فرصت‌های فراهم شده در دهه فجر است که باید از آن بهره گرفت.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار گیرند، گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای معرفی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و آینده سازان میهن اسلامی را فراهم کرده است.

معاون عمرانی فرماندار بوشهر رویکرد فعالیت‌های ستاد دهه فجر و جشن‌های ایام الله دهه فجر را تبیین اهداف نظام و ارائه دست‌آوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم و به ویژه نسل جوان باید در جریان خدمات نظام و دستاوردهای آن قرار بگیرند.

وی بیان کرد: انقلاب مقدس اسلامی ضمن تحقق استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی برکات زیادی برای مردم و سعادت آنها در ابعاد مختلف به همراه دارد.

پارسایی‌فرد با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۷۱ پروژه در شهرستان بوشهر افتتاح می‌شود تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی است که برای بهره‌برداری ازاین پروژه‌ها ۳۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

معاون عمرانی فرماندار بوشهر با بیان اینکه به صورت نمادین ۴ پروژه آن با حضور استاندار بوشهر در ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود افزود: این پروژه‌ها در حوزه حمل و نقل، کشاورزی، آموزشی، ورزشی و عمران شهری است که با افتتاح آن زمینه بهره‌مندی بیشتر مردم از خدمات دولت فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی ۲۲ پروژه در شهرستان بوشهر آغاز می‌شود بیان کرد: این پروژه‌ها با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، منابع طبیعی و حوزه روستایی است.

معاون عمرانی فرماندار بوشهر از افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان بوشهر خبرداد و گفت: اعتبارات شهرستان بوشهر امسال به ۸۵۷ میلیارد ریال افزایش یافت که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۱ درصدی دارد.

پارسایی‌فرد افزود: در ۱۰ ماه گذشته ۵۷۵ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی شهرستان بوشهر پرداخت شده که بیشتر به پروژه‌هایی تخصیص یافته که از پیشرفت بالای ۷۵ درصدی برخوردار بودند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false