×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نمایشگاه کتاب فجر انقلاب در بوشهر آغاز به کار کرد

در نخستین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه کتاب فجر انقلاب در بوشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

  به نقل از مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه کتاب فجر انقلاب در بوشهر با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز سالروز بازگشت شکوهمند بنیانگذار انقلاب اسلامی به وطن است که این حضور زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد.

سعید زرین فر به اهمیت بالای برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش در اجرای برنامه های فرهنگی برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیاری را داشته است و شاهد برگزاری برنامه‌های بسیار خوبی هستیم.

وی ادامه داد: کتاب نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش شود و هر چه در این زمینه فعالیت داشته باشیم باز هم کم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تاکید کرد: مطالعه و کتاب خوانی به همه خانواده های ایرانی باید راه یابد و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی است.

ارائه ۴۰۰۰ جلد کتاب/ تخفیف ۴۰ درصدی برای مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این آین اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از چهار هزار عنوان کتاب به همراه ۲۰۰ عنوان نرم‌افزار ارائه شده است.

سیروس فتحی با بیان اینکه این کتاب‌ها در حوزه‌های علمی، فرهنگی، تاریخی و آموزشی ارائه شده‌اند، تصریح کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۵ درصدی ارائه می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: مدارس نیز برای تجهیز کتابخانه‌های خود می‌توانند از تخفیف ۴۰ درصدی بهره‌مند شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false