۶۰۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای بوشهر تخصیص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۶۰۰ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاهای بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر گفت: برای توسعه طرح‌های عمران روستایی ۶۰۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به ۳۵۴ دهیاری استان بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"،حسین عالی‌نژاد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه روستائیان نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند، اظهار داشت: روستائیان در عرصه‌های مختلف نقش مهم و تاثیر گذار خود را نشان داده‌اند که در انقلاب اسلامی این نقش آشکار بود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر پروژه‌های متعددی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود، گفت: در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های متعددی در مناطق روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود که برای اجرای این پروژه‌ها ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر با بیان اینکه عمران و آبادانی روستاها دراولویت برنامه‌های استان قرار دارد، گفت: امسال برای توسعه طرح‌های عمرانی در روستاهای استان بوشهر ۶۰۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به ۳۵۴ دهیاری استان بوشهر تخصیص داده شده است.

عالی‌نژاد با بیان اینکه در استان بوشهر ۳۵۴ دهیاری فعال است، خاطرنشان کرد: تمامی روستاهای بالای ۲۹ خانوار استان بوشهر دارای دهیاری و امکانات لازم برای خدمات روستایی هستند.

وی اجرای زیرساخت‌های عمران روستایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت پارک تفریحی، توسعه فضای سبز، بهسازی معابر، تامین ماشین‌آلات دفع پسماند و اجرای زیرساخت‌های عمران روستایی از جمله برنامه‌های عمرانی دهیاری‌ها است.

عالی نژاد با اشاره به اینکه روستاهای استان بوشهر به ماشین‌آلات مجهز می‌شوند، افزود: برای تامین امکانات و ماشین‌آلات دفع پسماند روستایی ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false