×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رونمایی از بازی رایانه‌ای «نورالدین پسر ایران»

معاون اجرایی سپاه «عاشورا»ی آذربایجا‌ن‌شرقی گفت: مکتب، ولایت و خودباوری مردم رمز اقتدار و پیشرفت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرهنگ مالک بهروزی با بیان این مطلب که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در منطقه حساس و حیاتی دنیا از نظر جغرافیایی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی و همچنین در برهه زمانی بسیار حساس اتفاق افتاد،بیان کرد: در آن زمان بین شرق و غرب جنگ سرد وجود داشت، رژیم طاغوت نیز عملأ نوکری کشورهای غربی را می‌کرد و تصمیمات ایران در کاخ‌های کشورهای سلطه‌گر گرفته می‌شد که با رهبری امام راحل و با خود باوری مردم ولایتمدار ایران، انقلابی با شعار«نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» و بر اساس دین اسلام پایه گذاری شد و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی شوک بزرگی بر پیکره استکبار جهانی وارد کرد یه گونه‌ای که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، دشمنان اسلام به دنبال براندازی و تحریف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. در این راستا روش‌هایی همچون تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی، جنگ روانی، ایجاد گروه‌های تروریستی و غیره را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی امتحان کرده‌اند و هم اکنون نیز دشمنان اسلام با بهره‌گیری از قدرت رسانه، درصدد تضعیف اعتقادات مردم ایران هستند.

سرهنگ بهروزی با بیان اینکه جوانان ما نباید اسیر جنگ نرم دشمنان اسلام شوند، تأکید کرد: نه تنها تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، بلکه تحریم ها و تهدیداتشان زمینه‌ساز شکوفایی و پیشرفت ایران شده است. به طوری که هم اکنون ایران از نظر تولید علم در رتبه ۱۶ دنیا قرار دارد. پایه گذاری انقلاب بر اساس دین اسلام توسط امام راحل، هدایت و محافظت نظام توسط مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی مردم ولایتمدار ایران عمده ترین دلایل ماندگاری و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اجرایی سپاه عاشورا با اشاره به وضعیت کنونی کشور، گفت: در مقایسه با زمان حکومت طاغوت، ایران در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده و برخلاف زمان رژیم طاغوت، اینک صنایع ایران مستقل است و ایران در صنعت دفاعی جزو کشورهای قدرتمند دنیا است که محصولات این صنعت به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود، همچنین در زمینه فناوری هسته‌ای نیز پیشرفت زیادی کرده‌ایم که به قاطعیت می‌توان گفت، تمامی این پیشرفت‌ها زیر سایه وجود نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است. دهه فجر، جشن انقلاب و متعلق به تمامی آحاد مردم است و با توجه به ضرورت گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان، با مسئولیت استاندار و سازمان تبلیغات اسلامی ستاد برگزاری جشن‌های دهه فجر تشکیل شده است که سپاه پاسداران استان نیز جزو این ستاد است.

وی اظهار کرد: با حرکت موتورسواران یگان عمار از فرودگاه شهید مدنی تبریز به سمت گلزار شهدای وادی رحمت در روز ۱۲ بهمن، برنام‌ های سپاه عاشورا آغاز شده و روز ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی سراسری،برنامه‌ها به پایان خواهد رسید. رونمایی از بازی رایانه‌ای «نورالدین پسر ایران» ، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه برگزاری نمایشگاه‌های هنری، پیاده روی همگانی در تبریز و غیره از دیگر برنامه‌های سپاه عاشورا است که در طول دهه فجر در سراسر استان برگزار خواهد شد. محور اصلی تمامی جشن‌های دهه فجر بصیرت افزایی، دشمن شناسی، تبیین آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 
منبع: ایسنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false