رویترز: اخراج پولادی نیاز فوتبال آسیا به افزایش سطح کیفی داوری‌ را نشان داد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رویترز: اخراج پولادی نیاز فوتبال آسیا به افزایش سطح کیفی داوری‌ را نشان داد

خبرگزاری رویترز نوشت: اخراج مهرداد پولادی توسط ویلیامز داور استرالیایی ثابت کرد فوتبال آسیا برای ارتقای سطح کیفی داوری خود کارهای فراوانی برای انجام دادن دارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، با پایان شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و قهرمانی استرالیای میزبان، خبرگزاری رویترز انگلیس به بررسی اتفاقات و نکات این دوره از رقابت‌ها پرداخته است.

رویترز در بخشی از این گزارش به حذف ایران پرداخته و نوشته است: حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا در همان شبی رخ داد که عراق در یک ماراتن دو ساعت و نیمه و در جوی پر تب و تاب در کانبرا بر ایران غلبه کرد وقتی که در ضربات پنالتی ۷ بر۶ ایران را شکست داد. این بازی شاید تحت تأثیر اخراج جنجالی مهرداد پولادی توسط ویلیامز داور استرالیایی بود که یک بار دیگر یادآوری کرد فوتبال آسیا برای ارتقای سطح کیفی داوری خود در منطقه، کارهای فراوانی برای انجام دادن دارد.

در ادامه گزارش رویترز که به تمجید از عملکرد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پرداخته شده است، می‌خوانیم: کاری که کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران انجام داد، ارزش و اهمیت کیفیت مربیگری برای شکل دادن به استعداد‌های خام آسیا را ثابت کرد. 

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false