مفسدان اقتصادی به‌طور قاطع مورد برخورد قرار گیرند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مفسدان اقتصادی به‌طور قاطع مورد برخورد قرار گیرند

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک ایام‌الله دهه فجراین ایام را یادآور رشادت‌های ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام راحل دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی دگرگونی و تحول مهمی در جهان ایجاد کرد که بیداری مردم جهان برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی در پی داشت.

وی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن ایام دهه فجر با حضور پرشور مردم گفت: ایام‌الله دهه فجر در ۲۲ بهمن به اوج خود می‌رسد که باید مردم در این روز باشکوه در راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه عسلویه با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر، دهه بزرگداشت استقلال و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران است.

هاشمی‌نژاد حضرت امام (ره)  رابه عنوان یک عالم آگاه و روشن ضمیر دینی و تربیت شده در مکتب ظلم ‏ستیز اهل بیت (ع) دانست و گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی روشن بینی جدیدی در حوزه اسلام و مبارزه با ظالمان به جهان عرضه کردند.

وی به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: محتوای این نامه نشانه این است که رهبر حکیم ما نگران رستگاری همه بشریت است و تنها راه نجات را، راه قرآن کریم و عترت می‌دانند.

امام جمعه عسلویه با تاکید برمبارزه با فساد اقتصادی به صورت قاطع گفت: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی باید در دستور کار مسئولان ذیربط قرارداشته باشد تا مفسدان بدانند که در نظام اسلامی ایران جای فساد نیست.

هاشمی‌نژاد خواستار رسیدگی به پرونده‌های دیگر مفسدان در حوزه‌های گوناگون شد.

وی با تاکید بر توجه به بودجه فرهنگی شهرستان عسلویه افزود: شهرستان عسلویه که میزبان صنعت گاز و پتروشیمی در عسلویه است نیاز است به زیرساخت‌های فرهنگی آن توجه شود که افزایش بودجه فرهنگی از آن جمله است.

امام جمعه عسلویه بر توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی عسلویه تاکید کرد و گفت: مسئولان باید توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی در دستور کار داشته باشند تا جوانان بتوانند از امکانات ورزشی نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false