بزیک: درخشان ۱۷ سال قبل مربی خوبی بود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بزیک: درخشان ۱۷ سال قبل مربی خوبی بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی تادو را دیدم و نوع بازی‌اش به دلم ننشست و به نظرم مهاجمان بهتری از این بازیکن در فوتبال خودمان داریم.

به گزارش "چغادک نیوز"، ادموند بزیک در خصوص وضعیت شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و باخت روز گذشته این تیم مقابل ذوب آهن گفت: وضعیت پرسپولیس که مشخص است و دیگر نیازی به صحبت کردن ندارد! اگر هم هر حرفی من بزنم تکرار مکررات می‌شود. دقیقا شرایط پرسپولیس مثل تیم ملی است که همه می‌گویند باید برای موفقیت از تیم‌های پایه کار کرد اما کسی انجام نمی‌‌دهد و این موضوع را حتی بچه ۱۰ ساله هم می‌داند.

وی ادامه داد: به نظر من عدم ثبات مدیریت و مربیگری در پرسپولیس باعث شده این تیم نتیجه نگیرد و به روزی بیفتد که باخت تیم عادی شده و دیگر کسی نگران نشود اما باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این عادت بد ترک شده و پرسپولیس باز هم مقابل هر تیمی به میدان می‌رود حریف ترس زیادی داشته باشد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند، تصریح کرد: شما اگر فلاش‌بکی به گذشته بزنید می‌بینید که آن زمان به خصوص در دهه ۷۰ که پرسپولیس دهه رویایی را سپری می‌کرد بیشتر بازیکنان تراز اول به پرسپولیس یا حتی استقلال می‌آمدند و می‌دیدید که پرسپولیس بیشترین ملی‌پوش، بیشترین لژیونر و بهترین مقام‌ها را کسب می‌کرد و هر سال هم در آسیا حضور داشتیم و به همین دلیل بود که کفه ترازو به سود پرسپولیس و حتی استقلال سنگین‌تر بود اما نظر من این است که در حال حاضر بازیکنان خوب و تراز اول به دنبال این هستند که کدام تیم پول بیشتر به آنها می‌دهد و دیگر حضور در پرسپولیس یا حتی استقلال برای کسی مهم نیست و همه بیشتر به دنبال دریافت پول هستند و می‌خواهند به تیمی بروند که پول‌شان را به موقع و کامل می‌دهد.

بزیک در پاسخ به این سوال که با همین شرایط چرا در حال حاضر استقلال بهتر از پرسپولیس نتیجه می‌گیرد، افزود: شما ببینید قبل از افشارزاده، فتح‌الله‌زاده سال‌ها مدیرعامل استقلال بود و همانطور که گفتم در این تیم ثبات مدیریت وجود داشت اما مدیریت در پرسپولیس کاملا سلیقه‌ای است و یک روز که من مدیر می‌شوم از کسی که خوشم می‌آید در باشگاه استفاده می‌کنم و فردا مدیر جدید از نفر دیگر.  شما ببینید همین چند روز پیش با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که برای گرفتن حق و حقوق‌شان به باشگاه رفته بودند چه برخوردی شد و به نظر من در باشگاه پرسپولیس همدلی وجود ندارد.

مهاجم گلزن سال‌های قبل پرسپولیس در مورد عملکرد ژوزه تادو مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس گفت: به نظر من با یک بازی نمی‌توان یک بازیکن را مورد ارزیابی قرار داد و او را شناخت اما باید بگویم من بازی تادو را دیروز دیدم و بازی این بازیکن به دلم ننشست و به نظرم از این بازیکن بهتر در فوتبال کشورمان داریم و اگر قرار است پرسپولیس اینطور نتیجه بگیرد حداقل به جوان‌هایی بازی بدهند که در آینده به کار پرسپولیس بیایند.

وی درباره سرمربیگری حمید درخشان در پرسپولیس و اینکه خود وی پیش از این و در سال‌های قبل سابقه همکاری با درخشان در پرسپولیس را داشته تصریح کرد: موقعی که من با درخشان کار می‌کردم ۱۷ سال قبل بود و حتی با درخشان ۳ گل به استقلال زدیم و به نظرم درخشان آن زمان مربی خوبی بود اما به هر حال با گذشت زمان تفکرات مربیان هم تغییر می‌کند هر چند که اگر ابزار در اختیار یک نجار نباشد او نمی‌تواند میز درست کند و مربیگری هم نیاز به ابزار که همان بازیکنان خوب هستند دارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه این تیم با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا چه سرانجامی خواهد داشت، افزود: در ایران که شرایط اینگونه است و قطعا در آسیا شرایط پرسپولیس سخت‌تر هم خواهد شد اما امیدوارم بتوانند در روزهای باقیمانده بازیکنان جدید به پرسپولیس بیاورند تا شرایط این تیم را بهتر کنند.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false