دستگیری مالخرها و سارقان موبایل در شوش و سیداسماعیل | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دستگیری مالخرها و سارقان موبایل در شوش و سیداسماعیل

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای حداقل ۴ عملیات برای دستگیری سارقان و مالخران گوشی تلفن همراه در مناطق شوش، بازارحضرتی و سیداسماعیل در یک ماه اخیر و ناامن کردن فضای این مناطق برای مجرمان خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،سرهنگ عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در تشریح برخی اقدامات انجام شده توسط پلیس آگاهی پایتخت برای ناامن کردن فضای خرید و فروش گوشی‌های سرقتی موبایل اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه اطلاع مجرمان از اشراف پلیس بر اقدامات مجرمانه آن‌ها، باعث ناامن شدن فضا برای مجرمان شده و ریسک وقوع جرم‌هایی از جمله سرقت و مالخری را برای آن‌ها دو چندان می‌کند، پلیس همواره بر اجرای طرح‌ها و اقداماتی از این دست، تاکید داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در این راستا پلیس آگاهی پایتخت در مناطقی که به محلی برای تجمع خریداران و فروشندگان گوشی‌های سرقتی موبایل تبدیل شده بود، اقدام به برگزاری عملیات‌های مختلفی کرد و حضور پررنگ و هدفمند خود در این مناطق را افزایش داد.

وی افزود: در یک ماه گذشته پلیس آگاهی تهران بزرگ در مناطقی همچون شوش، بازار حضرتی و سیداسماعیل، اقدام به انجام حداقل ۴ عملیات گسترده کرده که نکته حائز اهمیت در اجرای این عملیات‌ها، حضور غیر آشکار پلیس در حین انجام این عملیات‌ها بوده است.

محمدیان گفت: در این طرح‌ها ماموران پلیس به صورت پوششی در مناطق مذکور اقدام به گشت‌زنی و شناسایی فروشندگان و مالخران گوشی‌های تلفن همراه سرقتی کرده و در اقدامی هدفمند و پس از شناسایی مجرمان، اقدام به دستگیری آن‌ها کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک ماه اخیر اجرای این عملیات‌ها باعث شده است که در مناطق شوش، بازارحضرتی و سیداسماعیل، جو ناامنی برای مالخران و سارقان گوشی‌های تلفن همراه به وجود آید‌؛ از این رو پلیس قطعاً اجرای این طرح و حضور پررنگ خود در این مناطق را بیش از پیش ادامه می‌دهد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false