افتتاح ۴ هزار پروژه ارتباطی و مخابراتی در دهه فجر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افتتاح ۴ هزار پروژه ارتباطی و مخابراتی در دهه فجر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح و بهره‌برداری از ۴ هزار پروژه ارتباطی و مخابراتی به مناسبت دهه فجر در سطح کشور خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،به  نقل از فارس ، محمود واعظی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های مخابراتی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر حدود ۴ هزار پروژه ارتباطی و مخابراتی و فناوری اطلاعات با اعتباری به میزان ۳٫۵ تا ۴ هزار میلیارد تومان در کل کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه خدمات ارتباطی و فناوری در استان بوشهر گفت: در نشست‌هایی که با استاندار بوشهر برای پیگیری نیازمندی‌های این استان در عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات داشتیم ۵۵ مورد بررسی شد که حدود ۱۲ مورد از این پیشنهادات استان بوشهر مشکلاتی دارد که باید با تلاش مسئولان استانی و وزارتخانه حل شود.

امسال در دهه فجر پروژه ارتباطی خوبی در استان بوشهر افتتاح خواهد شد که افزایش کیفیت شبکه دیتا با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکان از طریق توسعه شبکه فیبر نوری، بهره‌مندی از بانکداری الکترونیکی به منظور دسترسی سریع و آسان به خدمات بانکی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز بخشی از مزایای پروژه‌های بهره‌برداری شده در استان بوشهر است.

واعظی گفت: پروژه افتتاحی استان بوشهر در بخش‌های شرکت ارتباطات زیرساخت، پست بانک، شرکت مخابرات و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل است.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false