پیشنهاد عجیب دلال عرب به سلحشور | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیشنهاد عجیب دلال عرب به سلحشور

در شرایطی که صداوسیما هیچ چراغ سبزی را به سلحشور برای تولید سریال “موسی(ع)” نداده است اما یک دلال عرب با یک پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی به سراغ این کارگردان آمده است و از وی خواسته است که در قبال واگذاری رایت سریالش، تولید سریال را آغاز کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، فرج ا.. سلحشور کارگردانی که بعد از ساخت سریال "یوسف پیامبر” وقتش را بر فیلمنامه "موسی(ع)” گذاشته بود این روزها همچنان منتظر مساعدت مسئولان صداوسیما برای تولید این اثر است.

بنابر این گزارش سلحشور حدودا ۸۰ قسمت از این سریال ۱۰۰ قسمتی را نگارش کرده است و برآورد بودجه ای اش برای ساخت این سریال در بازه زمانی فعلی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 

پیشنهاد بیشرمانه دلال عرب

نکته جالب درباره این پروژه اینجاست که هرچند مدیریت جدید رسانه ملی هنوز حتی کمک برای آغاز پیش تولید کار را تایید نکرده اما یکی دو دلال واسطه در کشورهای عرب زبان به سلحشور پیشنهاد شراکت در تولید این سریال را داده اند.

یکی از این دلالان پیشنهاد تامین ۴۰ میلیارد یورویی بودجه این کار را ارائه نموده منوط به اینکه رایت سریال کاملا در اختیار شرکت متبوع وی قرار گیرد با این حال شائبه هایی که پیرامون وابستگی این دلال به کنسرسیومی چندملیتی در یکی از کشورهای اروپایی وجود دارد باعث شده سلحشور پیشنهاد آنها را کاملا رد کند.

سلحشور فیلمنامه این کار را با دقت فراوان خلق کرده و زمان زیادی را برای نگارش سکانسهای مربوط به معجزات حضرت موسی(ع) و بخصوص ماجرای شکافته شدن رود نیل قرار داده است.

یکی از جذاب ترین نماهای سریال هم مربوط به رویارویی موسی(ع) و ساحران فرعون است؛ یک سکانس ۴۰ دقیقه ای که سلحشور برای نگارش آن داده هایش را با چندین مفسر قرآن انطباق داده است.

سلحشور برای ساخت این سریال هم نیاز وافر دارد به خلق یک شهرک سینمایی ویژه، هم استفاده از تیم تولیدی حاذق، هم به کارگیری متخصصین توانمند عرصه جلوه های ویژه و هم هنرورانی که لانگ شاتهای سریال با حضور آنها گرفته می شود.
 

سلحشور تحت نظر پزشکان

یک خبر دیگر درباره این کارگردان سینما و تلویزیون آن است که گویا وی چندماهی است به دلیل عوارض برآمده از نارسایی ریه اش  این روزها تحت مراقبت کامل پزشکانی است که به او درباره رفت و آمد در هوای آلوده تهران هشدار داده اند.

سینما ژورنال

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false