×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مقابله با تحریم‌ها و مذاکرات هسته ای از محورهای گفت‌وگو با پوتین بود/ تأکید مسکو بر توسعه روابط با تهران

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر به روسیه گفت: در این سفر با آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کردیم و بر توسعه روابط دو کشور تأکید شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،علی‌اکبر ولایتی که به عنوان نماینده رئیس‌جمهور کشورمان به روسیه سفر کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در این سفر با آقای پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کردیم که در بخشی از این دیدار وزرای خارجه و انرژی این کشور هم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در دیدار با آقای پوتین بر توسعه روابط بین ایران و روسیه تأکید شد، افزود: ملاقات‌ها در دو بخش انجام شد، یک بخش با شرکت وزرای خارجه و انرژی بود و یک بخش هم با آقای پوتین رئیس‌جمهور این کشور صورت گرفت.

ولایتی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره موضوع مذاکرات هسته ای و مقابله با تحریم‌ها نیز در این دیدار صحبت شد، افزود: بله؛ راجع به این موضوعات هم گفت‌وگو شد و آقای پوتین گفت که در راستای کمک‌هایی که روسیه می‌تواند انجام دهد، تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این دیدار که یک‌ساعت و نیم به طول انجامید درباره توسعه همکاری های سیاسی و اقتصادی و گسترش روابط دوجانبه ایران و روسیه،  تحولات منطقه‌ای و جهانی بحث و مذاکره شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false