×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفتر داوری اتاق ایران در بوشهر راه‌اندازی شد

در آئینی با حضور فعالان اقتصادی، دبیرکل مرکز داوری اتاق ایران و مسئولان استان بوشهر، دفتر داوری اتاق ایران در بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل از مهر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر عصر چهارشنبه در آئین افتتاح دفتر داوری اتاق ایران در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش بازرگانی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که زمینه توسعه این ظرفیت‌ها باید فراهم شود.

علی اکبر شریف پور بوشهری با اشاره به اینکه از زمان‌های گذشته داوری در اتاق بازرگانی بوشهر وجود داشته است، تصریح کرد: در این دفتر افراد به صورت کدخدامنشی و ریش‌سفیدی دعاوی مورد اختلاف را مطرح و رسیدگی می‌کردند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: دعاوی فعالان اقتصادی استان بوشهر با افتتاح دفتر داوری اتاق ایران در اتاق بازرگانی بوشهر به صورت رسمی مورد پیگیری قرار می‌گیرد و رسیدگی سریعی را به این پرونده‌ها شاهد خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر با اشاره به مراوده و فعالیت اقتصادی بازرگانان بوشهری با کشورهای حوزه خلیج فارس، ادامه داد: فعالان اقتصادی این کشورها بارها به اتاق بازرگانی مراجعه کرده و به موضوعات مطرح شده توسط آنها رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: کل دادگستری استان بوشهر در راه اندازی دفتر داوری در اتاق بازرگانی بوشهر همکاری‌های بسیار خوبی را داشته است که باید از این همکاری‌ها تقدیر کنیم.

شریف پور بوشهری افزود: رسیدگی دعاوی در دفتر داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی باعث می‌شود تا شاهد کاهش اطاله دادرسی و جلوگیری از زیان به فعالان اقتصادی باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false