ادعای اماراتی‌ها درباره میزبانی جام‌ملتهای ۲۰۱۹ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ادعای اماراتی‌ها درباره میزبانی جام‌ملتهای ۲۰۱۹

مسئولان اتحادیه فوتبال امارات اطمینان کامل دارند که میزبانی دوره بعدی جام ملت‌های آسیا به این کشور خواهد رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، در حالی که رقابت نهایی برای کسب امتیاز میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بین دو کشور ایران و امارات است، اتحادیه فوتبال امارات مدعی شد این کشور حوزه خلیج فارس میزبان هفدهمین دوره این مسابقات خواهد بود.

تاکنون هیچ مقام رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانی احتمالی یکی از این دو کشور را تأیید نکرده اما یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال امارات در گفت‌و‌گو با روزنامه «Sport360°» خبر داد که درخواست میزبانی این کشور مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، امارات در حال حال حاضر چند ورزشگاه آماده و مجهز برای برگزاری این مسابقات دارد که می‌توان به ورزشگاه ۲۵ هزار نفری هزاع بن زاید واقع در العین، ورزشگاه ۴۲ هزار نفری محمدبن زاید واقع در ابوظبی، ورزشگاه ۴۳ هزار نفری زاید اسپورتس سیتی واقع در ابوظبی و ورزشگاه ۳۰ هزارنفری کریکت واقع در دبی اشاره کرد.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیش از این گفته بود که میزبان مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا احتمالاً در اواسط سال ۲۰۱۵ اعلام خواهد شد.

در ابتدا ۱۱ کشور آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام کرده بودند ولی نام ۳ کشور لبنان، مالزی و میانمار در همان ابتدا از این فهرست خارج شد. در ادامه هم کشورهای  چین، عربستان، عمان، بحرین، کویت و تایلند از جمع کشورهای خواهان امتیاز میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا انصراف دادند تا رقابت نهایی برای کسب امتیاز برگزاری این رقابت‌ها بین  دو کشور ایران و امارات باشد.

قرار است در سال ۲۰۱۹ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا از ۱۶ تیم به ۲۴ تیم افزایش یابد.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false