نیم فصل دوم هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نیم فصل دوم هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود

سنگربان پرسپولیس گفت: «بازیکنان تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌ها و به ویژه دیدار با عراق از جان مایه گذاشتند.»

به گزارش "چغادک نیوز"، سوشا مکانی می‌گوید در نیم‌فصل دوم با سوشا مکانی جدیدی طرف خواهیم بود. وی معتقد است که این روزها از آرامش خاصی برخوردار شده و…

 

خودتان مصاحبه تازه مکانی را در زیر بخوانید.

 

* جمعه با ذوب‌آهن بازی دارید، تیمی که در جام حذفی به آن باختید. این دیدار می‌تواند انتقامی باشد؟

– نه، در فوتبال چیزی به اسم انتقام معنی ندارد. آن بازی تمام شد و به تاریخ پیوست. هر مسابقه شرایط خاصی خودش را دارد اما ما محکوم به پیروزی هستیم!

 

* حالا چرا محکوم؟!

– (می‌خندد) به دلیل آنکه اهداف بزرگی در سر داریم و در نیم‌فصل اول هم به اندازه کافی اشتباه کردیم. حالا نوبت جبران است. ما در نیم‌فصل دوم دیگر حق نداریم مرتکب اشتباه شویم.

 

* این موضوع شامل حال سوشا مکانی هم می‌شود؟

– صد در صد، من هدف بزرگی را در سر می‌پرورانم که ان‌شاءا… اگر آخر فصل به آن رسیدم به شما هم خواهم گفت. الان تصمیم دارم بیشتر عمل کنم و با شناختی هم که از بچه‌ها دارم، می‌دانم در نیم‌فصل دوم هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.

 

* در نیم‌فصل اول بارها بحث نداشتن تمرکز را پیش کشیدی. در حال حاضر که تمرکز کافی داری؟

– الان شرایط خیلی بهتر شده است. تمام تمرکزم را روی تمرینات گذاشته‌ام و می‌دانم راضی کردن هواداران پرسپولیس به این راحتی‌ها هم نیست ولی همه تلاشم را به خرج می‌دهم که همیشه در اوج باشم.

 

* با توجه به اینکه در خانه ذوب‌آهن بازی دارید، نتیجه این مسابقه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– با تمام احترامی که برای تیم خوب ذوب‌آهن قائل هستم، شخصاً معتقدم پرسپولیس با ۳ امتیاز از اصفهان به تهران برمی‌گردد. این حرف را بر اساس توانایی فنی همبازیانم و برنامه‌ریزی کادرفنی می‌زنم.

 

* خریدهای جدید پرسپولیس می‌توانند انتظارات را برآورده کنند؟

– این دوستان با نظر آقای درخشان به پرسپولیس اضافه شدند که به تیم کمک کنند و به نظر می‌رسد توانایی این کار را داشته باشند.

 

* با مسعود همامی که رابطه خوبی داری؟

– من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. مسعود همامی هم گلر باتجربه‌ای است که می‌تواند کمک‌حال پرسپولیس باشد. لطفاً این موضوع را هم بنویسید در نهایت سرمربی تیم است که ترکیب تیم را می‌چیند و به اصلاح ارنج می‌کند. ما هم باید تابع تصمیمات ایشان باشیم.

 

* جام ملت‌های آسیا را که دیدی. نظرت درباره این مسابقات چیست؟

– جام ملت‌های آسیا برای ما تمام شد. باید از همین الان یک هدف‌گذاری بلندمدت برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم. بچه‌ها هم تلاش خود را کردند که جای تقدیر دارد اما همه‌چیز به پایان رسیده و بهتر است به آینده فکر کنیم.

 

* زمانی که بازی ایران و عراق به ضربات پنالتی کشید با خودت و ته دلت نگفتی که اگر من بودم پنالتی حریف را می‌گرفتم؟!

– (بلادرنگ) نه! (وقتی توضیح می‌دهیم که بحث ما فقط بر سر ضربات پنالتی است که او در آن تخصص دارد ادامه می‌دهد) در زمان ضربات پنالتی گاهی تمرکز دروازه‌بان یا بازیکنان برهم می‌خورد. بنابراین گرفتن یا نگرفتن ضربه پنالتی دال بر خوب بودن یا بد بودن گلر نیست. من هرگز خودم را جای علیرضا حقیقی نگذاشتم. او در مرحله گروهی عملکرد بسیار مطلوبی داشت و یک گل هم نخورد اما به هر حال بر ضربات پنالتی شانس خیلی دخیل است. حقیقی هم مثل سایر ملی‌پوشان شایسته تقدیر است و ما نباید عملکرد او را زیر سؤال ببریم.

 

* وحید امیری چطور؟

– او هم یک جوان است. اتفاقاً پنالتی خوبی هم زد. خلاف جهت گلر عراق ولی با بدشانسی توپش به تیر خورد. وحید امیری و وحید امیری‌ها آینده فوتبال ایران هستند و درست نیست به خاطر یک پنالتی به امثال او حمله شود.

 

* به نظر می‌رسد در مجموع از عملکرد تیم ملی راضی هستی؟

– بحث راضی بودن یا نبودن نیست. به شخصه معتقدم بازیکنان تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌ها و به ویژه دیدار با عراق از جان مایه گذاشتند. تیم ملی حدود ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد که این چیز کمی نیست و باید قدردان زحمت بچه‌ها باشیم.

خبر ورزشی

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false