×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حضور ملی پوش کشتی قم در مسابقات جام جهانی کشتی

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی استان قم روزهای پایانی بهمن ماه در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی برای تیم ملی کشورمان به میدان می‌رود.

به گزارش "چغادک نیوز"، محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:، بعد از برگزاری موفق مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به میزبانی فدراسیون کشتی کشورمان که با کسب عنوان نایب قهرمانی سال ۲۰۱۳ و مقام قهرمانی سال ۲۰۱۴ همراه بود، فیلا بار دیگر میزبانی این رقابت‌ها را به ایران سپرده است.

وی افزود: علی زینتی‌رفاه در وزن ۸۰ کیلوگرم نماینده کشتی قم در تیم ملی شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۵ محسوب می‌شود و هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: رقابت‌های این دوره روزهای ۳۰ بهمن و اول اسفند ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد و کارل مارتین دیتمن، عضو اتحادیه جهانی کشتی از آلمان به عنوان مهمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

حلوایی بیان داشت: زینتی رفاه در حالی در اردوی تیم ملی کشتی کشورمان حضور دارد که امسال هم در مسابقات جایزه بزرگ کشتی فرنگی کشور و هم در مسابقات لیگ جهانی کشتی در آبادان، در قالب تیم کشتی صبای قم حضور داشت.

وی عنوان کرد: زینتی رفاه در دیدار فینال دسته ۸۰ کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور بزرگداشت علیرضا قلیچ خانی برابر مسعود مرادی از خوزستان به پیروزی رسید و مدال طلای این دسته را بر گردن آویخت تا کشتی قم را به افتخاری بزرگ برساند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این کشتی‌گیر پس از دعوت به تیم ملی جوانان در سال ۸۹، بار‌ها تا آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیایی و جهانی پیش رفت که هر بار رقیب دیگر وی راهی این مسابقات شد ولی کشتی‌گیر شایسته قم بدون اینکه میدان رقابت را خالی کند و انگیزه خود را از دست بدهد، تمام توان خود را برای راهیابی به تیم ملی به کار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false