آغاز به‌کار مجمع بسیج ریگان با موضوع اقتصاد مقاومتی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز به‌کار مجمع بسیج ریگان با موضوع اقتصاد مقاومتی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: مجمع بسیج ریگان با موضوع اقتصاد مقاومتی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

احمد بدرآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه انتخاب اعضای مجمع بسیج شهرستان ریگان با موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای تدابیر ولی امر مسلمانان و سرعت بخشیدن به این تدابیر برای تحقق جامعه اسلامی و پیشرفته ازجمله اهداف تشکیل مجمع بسیج شهرستان ریگان است.

وی ادامه داد: مجمع بسیج شهرستان ریگان مسائل اقشار مختلف جامعه اعم از مشکلات و معیشت آنها را در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد.

بدرآبادی افزود: در این مجمع از مشارکت حداکثری صاحب‌نظران، دانشگاهیان و افراد باتجربه استفاده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان یکی دیگر از اهداف مجمع بسیج را پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف دیگر این مجمع است.

بدرآبادی گفت: مجمع بسیج ریگان ظرفیت‌ها و مشکلات را به مسئولان شهرستان ریگان برای پیشرفت این خطه ارائه می‌دهد.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: دانشمندان بسیجی ما با اتکا به خداوند متعال به پیشرفت‌های علمی خوبی دست یافتند که دشمنان ما درصدد تحریم این پیشرفت‌ها هستند و ما باید به نیروهای داخلی اتکا کنیم.
امام جمعه ریگان هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر به مقایسه وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در کشور در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی اظهار داشت: در راه انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است که ما باید قدردان خون این شهدای گران‌قدر باشیم.

در این نشست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان با تبریک فرار رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید در ایام‌الله دهه فجر یادواره‌هایی برای شهدای گران‌قدر برگزار شود.
محمد رحیمی اضافه کرد: باید چند مولفه را در رابطه با اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود قرار دهیم که این مولفه‌ها شامل جهاد اقتصادی، اصلاح الگو مصرف و مردمی کردن اقتصاد است.

وی گفت: با توجه به اینکه ریگان تک‌محصولی است باید برای رونق دادن اقتصاد این شهرستان از این تک‌محصولی بودن خارج شویم و به کشت دیگر محصولات روی آوریم./فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false