×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نقش موثر دانش‌آموزان در دفاع از ارزش‌های انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه قشر دانش‌آموز از اقشار تاثیرگذار جامعه است، گفت: دانش‌آموزان باید خود را همچون هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌های اسلامی آماده کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، .، عبدالرضا دشتی صبح امروز در نشست شورای هم‌فکری آینده‌سازان علوی بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: برای مادی‌گرایان قابل تصور نیست که دانش‌آموزی ۱۳ ساله بتواند با رفتن به زیر تانک دشمن از مرزهای خاکی و عقیدتی دفاع کند.

دشتی با اشاره اینکه از ۵۳۴ شهید شهرستان بوشهر ۱۳۱ نفر دانش‌آموز بوده‌اند، اظهار داشت: این موضوع اهمیت نقش و جایگاه دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف نظام را می‌رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید خاطرات دفاع مقدس را زنده نگه‌ دارند، تصریح کرد: امروز زمانی نیست که دشمن بتواند به طور مستقیم و جنگ سخت با نظام ما به مقابله بپردازد زیرا اگر حریف قدرت ایران می‌شد حتما این کار می‌کرد.

دشتی با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تو دهنی محکمی به دشمنان زدند، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در زمان‌های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس به دشمنان فهمانده‌اند که این مردم حرف زور و هیچ فشاری را نمی‌پذیرند و اگر دست به چنین حرکت‌هایی بزنند برای آنها نتیجه عکس خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایرانیان به هیچ‌وجه و در سخت‌ترین شرایط زیر بار زور نمی‌روند، خاطرنشان کرد: حال که جنگ سختی در کار نیست دانش‌آ‌موزان به عنوان افسران جنگ نرم با آمادگی کامل علمی، فرهنگی و بصیرتی باید این جنگ را مدیریت کنند.

دشتی با اشاره به اینکه حضور جوانان در مساجد خیلی پررنگ نیست، بیان داشت: این امر به این دلیل است که ما مسئولان و به خصوص مسئولان فرهنگی پیگیر نبوده و کار نکردیم.

وی با بیان اینکه هر جا جوان نباشد آنجا صفا و تلاش نیست، تصریح کرد: در هر زمان و جایی که حضور جوانان پر رنگ باشد ما آنجا به نتیجه رسیده‌ایم و دانش‌آموزان باید قدر این موقعیت‌ها را بدانند تا شرمنده شهدا نشوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر بیان داشت: با شرایط سخت فرهنگی که ماهواره‌ها با پشتیبانی استکبار جهانی برای جامعه جوان ما به وجود آورده‌اند اگر ذره‌ای کوتاهی از سوی هر کسی صورت گیرد نتیجه‌ای جز شکست در برابر آنها نخواهیم داشت.

دشتی اضافه کرد: کنفرانس‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلفی که دشمنان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌کنند و دقایقی در مورد ایران بحث کرده و نظام ما را مورد حمله قرار می‌دهند، ابهت و قدرتی است که نظام برای ما آفریده است و باید با تمام توان از آن دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه قشر دانش‌آموز از اقشار تاثیرگذار جامعه است، افزود: دانش‌آموزان باید خود را همچون هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمن و دفاع از ارزش‌های اسلامی آماده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به تاثیرات کلاس‌های آموزشی و نشست‌های بصیرتی در خصوص مضرات و معضلات ماهواره پرداخت و گفت: آموزش‌های بسیج در این زمینه موثر واقع شده و تا به حال بسیاری از مردم بوشهر آمادگی خود را برای تحویل ماهواره به ما اعلام کرده‌‎اند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false