آخرین بازمانده جنایتکاران حادثه گلپایگان به‌زودی اعدام می‌شود + جزئیات | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین بازمانده جنایتکاران حادثه گلپایگان به‌زودی اعدام می‌شود + جزئیات

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم آخرین بازمانده جنایتکاران حادثه گلپایگان به‌عنوان محارب و مفسد فی الارض خبر داد و گفت: حکم اعدام فرد مذکور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملأعام اجرا می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم ، احمد خسروی‌وفا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عاملان حادثه گلپایگان در گذشته در استان‌های مختلف کشور اقدام به سرقت کرده بودند و ۱۰ فقره سرقت مسلحانه در پرونده آنها وجود داشت.

وی افزود: ۶ دی ماه نیز این سارقان در درگیری مسلحانه با مأموران شهرستان گلپایگان، متأسفانه ۳ تن از مأموران نیروی انتظامی و ۲ نفر از مردم عادی این شهرستان را به شهادت رساندند که البته در صحنه درگیری یکی از سارقان نیز به هلاکت رسید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با پیگیری مأموران استان در تاریخ ۱۱ دی ماه خانه محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی شد و در اقدام مأموران یک نفر دیگر از سارقان کشته و نفر سوم دستگیر شد.

وی بیان کرد: تنها عامل بازمانده از این حادثه بلافاصله پس از دستگیری در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و با تلاش فراوان مراجع قضایی و هماهنگی خوب با قضات دیوان عالی کشور پرونده به‌سرعت منتهی به صدور رأی شد و حکم ضارب به‌عنوان محارب و مفسد فی الارض صادر و قطعی شد.

خسروی‌وفا تصریح کرد: با صدور این رأی، حکم اعدام فرد مذکور به‌زودی در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملأعام اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ*

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false