ترمینال مسافربری خورموج دهه فجر به بهره برداری می رسد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ترمینال مسافربری خورموج دهه فجر به بهره برداری می رسد

فرماندار دشتی گفت: با تلاش های صورت گرفته ترمینال مسافربری خورموج در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در بازدید از شهرداری خورموج با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی جهت عمران و آبادی شهر صورت گرفته است، اظهار داشت: اتمام ترمینال مسافربری خورموج یکی از مطالبات به حق مردم بوده و از بدو حضور در شهرستان تاکیدات زیادی به این موضوع شده است.

وی افزود: این پروژه بعد از چندین سال توقف با حضور شهردار و شورای شهر جدید مجددا روند اجرای آن از سر گرفته شد و انشاءالله در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مهرجو بیان کرد: تلاش داریم با همکاری شهرداری چهره مبلمان شهر خورموج را تغییر بدهیم و در همین راستا امسال  توجه خوبی به پروژه های عمران شهری شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهردار و مجموعه اعضای شورای شهر، تصریح کرد: در دهه فجر پروژه های خوبی در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود که همه مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان دشتی اضافه کرد: انشاء‌الله با بهره‌برداری از همه پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان تحول خوبی شاهد خواهیم بود.

مهرجو خاطر نشان کرد: تعریض و رفیوژ بلوار بسیج، آسفالت خیابان‌های گلزار شهدا، شهرک مدرس، علمی کاربردی، ۲۰ متری مهر و زیر سازی آسفالت کوچه و معابر از مهمترین پروژه های عمران شهری است

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false