×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راه‌های روستایی دشتستان نیازمند بهسازی و توسعه هستند

– فرماندار شهرستان دشتستان گفت: راه‌های روستایی دشتستان نیازمند بهسازی و توسعه هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در بازدید معاون سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور از راه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان بوشهر طرح‌های بسیارخوبی به تصویب رسید که توسعه راه‌های استان از جمله این طرح‌ها بود.

وی ادامه داد: به علت مشکلاتی که در راه‌های شهرستان دشتستان وجود داشت، امروز معاون سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور در شهرستان حضور یافت و بازدیدی را از این راه‌ها داشت.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: راه‌های روستای به عنوان یکیاز دغدغه‌های ما در سطح شهرستان دشتستان است که نیاز است اقدامات اساسی برای توسعه این راه‌ها صورت بگیرد.

وی به تلاش های صورت گرفته برای اتصال بخش‌های مختلف شهرستان به مرکز شهرستان از طریق راه‌ها و جاده‌های ایمن و مناسب اشاره کرد و افزود: طرح مطالعاتی مسیر تنگ ارم تا بوشکان انجام شده است و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.

زارع ادامه داد: همچنین در ارتباط با پایانه مسافربری دشتستان نیز بیان داشت: مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که برای مردم و مسافران و رانندگان سختی‌هایی را ایجاد کرده بود که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

وی همچنین بر لزوم بهبود وضعیت ورودی شهرستان دشتستان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: برخی از روستاهای شهرستان دشتستان نیز با مشکلاتی در زمینه راه و پل مواجه هستند که در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false