×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قوه قضائیه همانند پرونده رحیمی با سایر پرونده‌ها برخورد جدی داشته باشد

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه آتی شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، علی اصغر فانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح شنبه در ساختمان  «زنده یاد علاقمندان» وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی که اکثر مخاطبان آن جوانان هستند گفت: معتقدم با بستن یک شبکه نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک جریان موازی ایجاد کنیم افزود: آموزش و پرورش با همکاری وزارت ارتباطات به دنبال این است تا دانش‌آموزان در شبکه‌ای به هم وصل شوند و با یک پیوست فرهنگی می‌توان کار را پیش برد.

فانی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه چرا تکلیف رییس دانشگاه فرهنگیان مشخص نمی‌شود، گفت: تصمیم‌گیری درباره ریاست دانشگاه فرهنگیان در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره ورود تبلت دانش‌آموزی به مدارس نیز اظهار کرد: در حال حاضر تابلوهای هوشمند و تبلت در تعدادی از مدارس داریم و معلمان با روش‌های نوین آموزش می‌دهند اما هنوز فراگیر نشده و نیازمند زمان و اعتبار است و منابع آن باید با مشارکت مدارس تامین شود.

فانی درباره راه‌اندازی موبایل دانش‌اموزی تصریح کرد: هنوز موبایل دانش‌آموزی به نتیجه نهایی نرسیده اما کار در این خصوص شروع شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سال آینده با توجه به سه پایه شدن متوسطه اول هدایت تحصیلی در پایه نهم انجام می‌شود یا دهم بیان کرد: کمیته‌ای برای هدایت تحصیلی در متوسطه دوم و شاخه‌ها و رشته‌ها تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: باید هدایت تحصیلی را در آخر سال نهم انجام دهیم و اکنون بیش از یک سال فرصت داریم و امیدواریم تا آخر تابستان ۹۴ بحث هدایت تحصیلی نهایی شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false