بیانیه و درخواست هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک از آزادی خواهان جهان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیانیه و درخواست هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک از آزادی خواهان جهان

هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار خود از حرکت هتاکانه روزنامه فرانسوی از تمامی آزادی خواهان جهان و عموم مردم ولایتمدار چغادک درخواست کرد تا در مقابل این رفتار زشت و ناپسند، موضع گیری شدیدی نشان دهند

به گزارش "چغادک نیوز"، متن این بیانیه که به این پایگاه خبری ارسال شده است بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در برهه های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب ها و جنبش های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند و در هر مقطعی که در منطقه حرکت ها و جنبش هایی برای احیا نظامی اسلامی به یک دستاورد و پیروز در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است به طرق و ترفندهای مختلف سعی در انحراف و استحاله و کم اثر جلوه دادن آن در اذهان عمومی مردم منطقه و جهان نموده اند.

تروریست های دست نشانده داعش و القائده و جبهه النصره و … مزدوران اجاره ای نظام سلطه در منطقه هستند که برای مقاصد و نقشه های شوم آنها نقش ایفا می کنند و بر هیچ انسان منصف و آگاهی پوشیده نیست که این گروه ها مجریان اوامر و دست نشاندگان سرویس های امنیتی و اتاق فکر نظام سلطه هستند.

سناریو حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه طبق تحلیل تحلیلگران اروپایی که منتشر شده است به خوبی دست های پنهان و آشکار جریان صهیونیستی ماجرا را که به دنبال اسلام هراسی و به طبع آن اسلام ستیزی است بر ملا می کند.

اهانت این روزهای دشمنان اسلام و جنگ انها با اصل اسلام نشان از نفس های آخر  غرب دارد و ما بر این باوریم که غرب به پایان راه خود رسیده و جهان سلطه آخرین سال های عمرش را سپری می کند.

اگر چه این اتفاق تمام مسلمین جهان را ناراحت کرد ، اما ، ما سخت به عاقبت اسلام هراسی و محمد هراسی های غرب امیدواریم…

آنچه که از وقایع اخیر بر می آید این است که غربی ها در مانده اند که کدام مشکل خود را حل کنند ؟ ملک عبدالله را زنده نگه دارند ؟ از منافع آمریکا و جهان سلطه دفاع کنند ؟ جلو شکست مرگ بار داعشی ها در خاورمیانه و بازگشت آنها به اروپا را بگیرند ؟ جلو گسترش اسلام در غرب را بگیرند ؟ بر دهان وال استریتی ها بکوبد ؟ مشکلات اقتصادی را علاج کند ؟

همه اینها غربی ها رو فروخواهد پاشاند….

رزمندگان اسلام شهر چغادک ضمن اعلام انزجار خود از این حرکت هتاکانه، از تمامی آزادی خواهان جهان و عموم مردم ولایتمدار چغادک انتظار دارد تا در مقابل این رفتار زشت و ناپسند، موضع گیری شدیدی نشان دهند و همراه سیل خروشان مسلمانان جهان، این اقدام موهن و مذبوحانه را محکوم و با احساسات جریحه‌دار شده امت اسلامی همدردی ‌نمایند .

 

 احمد منصوری

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهر چغادک

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false