اکران فیلم‌‌های جشنواره عمار در بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اکران فیلم‌‌های جشنواره عمار در بوشهر

مسئول روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: فیلم‌های پنجمین جشنواره عمار در سالن مصلای جمعه شهر چغادک بوشهر به نمایش در می‌آید.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سید اسماعبل حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره عمار در مردمی کردن این جشنواره گام‌های بلندی برداشته است، اظهار داشت: ۷۸ اثر جشنواره فیلم عمار از چهارشنبه شب در سالن مصلی نماز جمعه شهرچغادک اکران می‌شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید براینکه باید مردم را برای دیدن فیلم‌های ارزشی و انقلابی که یاد و خاطرات انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تاریخ کشورمان را روایت می‌کنند بیشتر ترغیب کرد، تصریح کرد: مجری اکران نخستین دوره پخش فیلم‌های جشنواره فیلم عمار، فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا که از ماه‌ها پیش برای اکران آن برنامه‌ریزی کرده است.

وی اظهار داشت: فیلم‌های این جشنواره در قالب‌های فیلم داستانی، مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و پویانمایی و در موضوعات جنگ نرم، فتنه ۸۸، انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب، بیداری اسلامی و نقد درون گفتمانی به مخاطبان عرضه می‌شود.

حسینی گفت: همه افراد علاقمند می‎توانند برای اکران فیلم‎های این جشنواره در مساجد، مدارس، دانشگاه‎ها، فضاهای عمومی و تفریحی با ارتباط با پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا فیلم‎های مدنظر خود را به صورت مردمی برای مخاطبان خود به اکران درآورند.

وی با بیان اینکه هر شب پنج فیلم با ۳۰ عنوان به نمایش در می‌آید، افزود: من تنها نیستم، زهرای بابا، تلخند، بختک، جرم پرواز و حضرت سلیمان و مورچه  از جمله فیلم‌هایی است که به نمایش در خواهد آمد.
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false