×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
جلسه هماهنگی یادواره شهدای بخش مرکزی و تقدیر از شهردار چغادک+تصویر

جلسه هماهنگی یادواره شهدای بخش مرکزی توسط جبهه حامیان ولایت استان بوشهر با شهردار چغادک برگزار شد و در پایان از زحمات شهردارنیز تقدیر به عمل آمد

به گزارش "چغادک نیوز"،  جلسه دبیر جبهه حامیان ولایت استان بوشهردر دفتر شهرداری چغادک جهت هماهنگی برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی با حضور اعضای این جبهه برگزارشد.

 در این جلسه دبیرجبهه حامیان ولایت استان بوشهربه تشریح فعالیت های صورت گرفته در این جبهه پرداخت و گفت:این جبهه با اتکال به خداوند متعال و پیروی و نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب وارد این عرصه شده است و تمام سعی خود را در دفاع از ولایت و ولایتمداری انجام خواهد داد.

یونس زارعی با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای بخش مرکزی توسط این جبهه اضافه کرد: در بحث احیاء برنامه های فرهنگی و مخصوصا برگزاری یادواره شهدای بخش مرکزی که با عظمت خاصی قرار است برگزار شود نیاز به همکاری چهره های ولایتمدارمی باشد که در این راستا نیازاست از دیدگاهها و راهکارهای سازنده شهردار چغادک نیز بهره برد.

وحید واعظی شهردار چغادک نیز در خصوص فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در سطح شهر چغادک مطالبی را بیان کرد و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با جبهه حامیان ولایت استان اعلام کرد.
در پایان این جلسه دبیر جبهه حامیان ولایت استان بوشهرلوح سپاسی را جهت تلاش های صورت گرفته و همکاری با این جبهه به وی اعطا نمود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false