×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۹ دی روز ملی است و به جناح خاصی اختصاص ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۹ دی روز ملی است و به جناح خاصی اختصاص ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد حماسه ۹ دی بوشهر با امام جمعه این شهر، اظهار داشت: حماسه ۹ دی امسال با شعار بصیرت و میثاق امت با ولایت است و تمهیدات لازم برای برگزاری سالگرد این حماسه در بوشهر اندیشیده شده است.

وی افزود: فتنه ۸۸ خطر بسیار بزرگی بود که کیان نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کرد و هشت ماه به طول انجامید و به مرحله‌ای رسید که صبر همه را لبریز کرد و مردم در ۹ دی با تمام وجود به صحنه آمدند و حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند.

این مسئول بیان کرد: استان بوشهر نیز با وجود آیت‌الله صفایی بوشهری از استان‌های پیشتاز در حماسه ۹ دی بود و این حماسه در بوشهر یک روز زودتر از سایر استان‌ها محقق شد که پر از شور و احساس مردم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با گذشت زمان و روحیه بصیرت‌بخشی مردم این مراسم هر ساله با شور بیشتری برگزار می‌شود و با مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌های ویژه‌ای در این روز تدارک دیده شده است.

شفیعی بیان داشت: فضای حاکم بر استان بوشهر نشان می‌دهد که همه منتظر چنین روزی هستند؛ همانطور که مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا حضور پرشور دارند در سالگرد حماسه ۹ دی نیز حضوری گسترده خواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه حماسه ۹ دی میثاق مجدد مردم با رهبری و شهدا است، اضافه کرد: ۹ دی یک روز ملی است و اختصاص به دسته و جناح خاصی ندارد و این حماسه با مشارکت همگانی محقق شد.
 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false