خدمات‌رسانی ۱۵ هزار راهدار در طرح زمستانی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات‌رسانی ۱۵ هزار راهدار در طرح زمستانی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصد اعتبارات راهداری از اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به این بخش در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: امسال ۱۵ هزار راهدار در جاده‌های کشور خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تنسیم  عباس آخوندی با بیان این‌که خودم را همواره یک راهدار می‌دانم و به وظیفه سنگین شما آشنایی دارم، اظهار کرد: ۲۰۰ هزار کیلومتر انواع راه در کشور داریم که ۳۳ هزار کیلومتر آن راه شریانی است.

وی با بیان این‌که ۷۵ درصد ترافیک جاده‌ای مربوط به راه‌های شریانی است، تصریح کرد: با وجود تنگنای مالی سالانه حدود ۷ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های کشور هزینه می‌شود.

آخوندی با بیان این‌که سال گذشته ۹ هزار دستگاه ماشین‌آلات راهداری در جاده‌های کشور فعال هستند یادآور شد: سال گذشته ۱۲۰۰ گروه راهداری و امسال ۱۴۰۰ گروه راهداری به مردم ارائه خدمات می دهند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که از ابتدای زمستان امسال  تا پایان فروردین سال آینده راهداران طی دو برنامه زمستانی و نوروزی ۶۰۰ گردنه مهم کشور را پوشش می‌دهند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تن آسفالت در جاده‌های کشور استفاده شد که به معنی رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته است.

وی با تاکید بر اهمیت وزارت راه وشهرسازی به افزایش رفاه راهداران گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای قدردانی از راهداران در پایان طرح راهداری زمستانی اختصاص یافته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false