×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
با استانی شدن انتخابات مجلس موافقم

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من جزو موافقین این طرح هستم؛ این طرح می تواند مزایای بسیاری داشته باشد، از جمله اینکه سطح مجلس را ارتقاء خواهد داد و این یکی از شاخص ترین امتیازات این طرح است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از   "سپاس"، نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع اساتید بسیجی دانشگاههای استان استفاده از نظرات و تجربه و علم بسیجیان را مهم و ضروری دانست، و گفت: جنس انقلاب و بسیجیان بگونه ای است که جز با تفکر بسیجی و حاکمیت این تفکر در بخش های مدیریتی، قضایی و … کار این مملکت به جایی نمی رسد و هرچه داریم به برکت این تفکر بسیجی است.

عبدالکریم جمیری افزود: باید به روح امام راحل(ره) که این تفکر را ترویج داد تا این نظام دوام داشته باشد درود فرستاد و امروز شاهد عظمت این ملت هستیم و این عظمت را بسیجیان ما به ارمغان آورده اند.

وی جنس انقلاب ایران اسلامی را از جنس انقلاب انبیای الهی دانست، و گفت: این انقلاب قطعا با مدیریت بر تکلیف و ایمان می تواند بر اهداف خود نائل آید.

جمیری در ادامه سخنان خود به موضوع مسکن اساتید دانشگاه های آزاد و خلیج فارس اشاره کرد، و ابراز داشت: در این خصوص پیگیری هایی را با مسئولین ذیربط داشته ام و آنان نیز قولهای مساعدی را برای حل این مشکل دادند.

وی با اشاره به موضوع مسکن فرهنگیان دیلم اظهار داشت: تعداد ۲۰۰ نفر از این فرهنگیان فاقد مسکن هستند و با تقاضای آنان جهت تأمین مسکن موافقت نمی شد، در دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتم این موضوع را به وی منتقل کردم که وزیر نیز دستور پیگیری و حل موضوع را در آن جلسه داد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در استان منابع زیادی وجود دارد، بر راه و روش درست پیگیری این مطالبات تاکید کرد، و گفت: مهمترین مساله ای که نمی گذارد ما از این منابع استفاده کنیم این است که دفاع و توجیه مناسب، کار کارشناسی شده، درک وضعیت موجود و چگونگی استفاده از این فرصت ها را نداریم.

جمیری با بیان اینکه مدیرانی که برای درخواستها، نیازها و مطالبات خود دفاع قوی و مناسبی داشته باشند در استان کم هستند، بیان کرد: ما نیازمندیم تا از حضور نیروهای توانمند و شایسته در میدان استفاده کنیم، نه اینکه شعار شایستگی بدهیم اما عکس آن را عمل کنیم.

وی راه حل به هدف رسیدن پیگیری های مطالبات مدیران دستگاهها را ارائه برنامه قوی به نمایندگان مجلس جهت دفاع و پیگیری این مطالبات عنوان کرد، و اظهار داشت: تنها راه حل آن وجود یک مدیریت قوی در دستگاهها می باشد که دانش، همت و هماهنگی لازم را داشته باشد؛ با در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم به نماینده این امکان برای تعقیب مسائل و مشکلات در نشست با مسئولان ارشد کشور فراهم می شود و نماینده می تواند تلاش و پیگیری نماید و به هدف برسد.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک فوریت آن تصویب شده است، اظهار داشت: من جزو موافقین این طرح هستم؛ این طرح می تواند مزایای بسیاری داشته باشد، از جمله اینکه سطح مجلس را ارتقاء خواهد داد و این یکی از شاخص ترین امتیازات این طرح است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مردمی نماینده از بین نمی رود و این ارتباط حفظ خواهد شد، اظهار داشت: این شائبه ممکن است وجود داشته باشد در انتخابات کسانی انتخاب شوند که ارتباط مردمی آنان کاهش یابد، ولی مردم مطمئن باشند که ارتباط نمایندگان با مردم کم نخواهد شد.

جمیری در خصوص کاندیداتوری و نحوه انتخاب نماینده مجلس توسط مردم، تصریح کرد: کاندیداتوری در حوزه های انتخابیه همچنان باقی است ولی انتخابات به صورت استانی برگزار می شود و مردم به هر فردی که بخواهند در سطح استان می توانند رأی دهند.

وی خاطر نشان کرد: قاعدتا کسانی رأی می گیرند که ارتباط بیشتری در سطح استان داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح یک فوریت آن به تصویب رسیده است اما هنوز به کلیات و جزئیات آن رسیدگی نشده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false