ارومیه با اقتدارترین تیم/ تازه واردها طعم پیروزی را نچشیدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ارومیه با اقتدارترین تیم/ تازه واردها طعم پیروزی را نچشیدند

دور رفت لیگ برتر والیبال سال ۹۳ در حالی به پایان رسید که در بین ۱۴ تیم شرکت کننده، شهرداری ارومیه عنوان تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران که امسال با نام جام زنده یاد حسین معدنی پیگیری می‌شود، از یکشنبه، ۱۸ آبان ماه آغاز شد و چهارشنبه، ۲۶ آذرماه با صدرنشینی تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در دو گروه مقدماتی این رقابت‌ها به پایان رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها بود که با ۱۸ امتیاز از شش پیروزی در صدر گروه دوم قرار گرفت. این تیم در شش دیدار دور رفت خود امتیاز ۱۸ ست را به دست آورد و تنها امتیاز یک ست را آن هم در مسابقه نخست خود به تیم سایپا واگذار کرد. این آمار بدان معنا است که ارومیه در پنج مسابقه ۳ بر صفر و در یک دیدار ۳ بر یک به پیروزی رسیده است.

تیم شهرداری ارومیه در ۱۹ ست مسابقه خود ۴۷۷ امتیاز به دست آورد و ۳۷۸ امتیاز به حریفان داد که میانگین ۲۵ امتیاز برده در هر ست و کمتر از ۲۰ امتیاز باخته در هر ست را به دست آورده است.

بعد از نماینده ارومیه، پیکان تهران که با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه یک این رقابت‌ها در دور رفت شد، بهترین عملکرد را به خود اختصاص داد. شاگردان پیمان اکبری در شش مسابقه خود یک ناکامی و پنج پیروزی تجربه کردند. این تیم سه دیدار خود را ۳ بر صفر، یک مسابقه ۳ بر یک و یک دیدار را ۳ بر ۲ پیروز شده است و در یک مسابقه نیز ۳ بر ۲ مغلوب حریف (شهرداری تبریز) شده است.

پیکان در ۲۳ ست مقابل حریفان در شش مسابقه به میدان رفته است که در ۶ ست مغلوب و ۱۷ ست پیروز میدان بوده است. این تیم ۵۴۳ امتیاز در ۲۳ ست به دست آورده است که میانگین ۲۳٫۶ پوئن است و ۴۷۶ امتیاز نیز از دست داده است که میانگین آن ۲۰ امتیاز در هر ست می‌شود.

از سوی دیگر تیم‌های ارتعاشات صنعتی ایران در گروه اول و پارس مهر فارس در گروه دوم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال را بدون کسب امتیاز سپری کردند و هر دو تیم شش شکست را تجربه کردند.

ارتعاشات با وجود اینکه از بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان استفاده می‌کرد و انتظار پیروزی از این تیم وجود نداشت، اما موفق شد نمایش خوبی مقابل حریفان خود ارائه کند و بارها تیم‌های مقابل را تا مرز شکست پیش برد.

ارتعاشات چهار ست برده در شش مسابقه این رقابت‌ها داشت، اما پارس مهر فارس تنها امتیاز دو ست را در شش مسابقه خود به دست آورده است.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال از چهارشنبه دهم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت تا در نهایت هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شوند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false