×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل از مهر عبدالحسن مصلح ظهر یکشنبه در سومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید یوسف زینبی از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی اظهار داشت: پیغمبر، اولیای خدا و شهدا بر اعمال ما نظاره گر هستند و در روز قیامت براعمال ما گواهی می دهند.

وی افزود: همه انبیای الهی مردم را به سوی خدا دعوت می کردند و شهدا نیز با تاسی از انبیاء و ائمه اطهار همه مردم را به سوی خدا دعوت می کردند.

مصلح ادامه داد: رهبران الهی، امام و شهدا که مردم را به سوی خدا دعوت می کردند به جز خدا  و توکل بر خدا بر هیچ قدرتی تکیه نمی‌زدند و همواره در این مسیر موفق بودند.

وی با بیان اینکه پیغمبر چراغ فروزان الهی بودند، تصریح کرد: بهترین الگو و اسوه برای ما پیغمبر است و شهدا و رزمندگان ما نیز از پیغمبر و اهل بیت الگو داشتند و از او تاسی می جستند.

امام جمعه برازجان با تاکید بر اینکه ما باید از شهدا الگو بگیریم، اضافه کرد: شهدای ما در معاشرت، رفتار، اخلاق، ایمان، اخلاص و تبعیت از ولایت فقیه الگو بودند و در دفاع مقدس از دینشان دفاع کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

مصلح بیان کرد: شهدا بشارت دهنده بودند آنها همواره تاکید می کردند اگر ایمان، وحدت، تبعیت از ولایت و توکل بر خدا داشته باشید شما همواره پیروز و رستگار خواهید بود و اگر این موارد وجود نداشته باشید شکست خواهید خورد.

حجت الاسلام مصلح خاطر نشان کرد: پیغمبر اسلام را برای ما به ارمغان آورد اما استمرارش بسته به خون شهدا است و امروز بعد از سال‌ها تاثیر گذاری خون شهدا بر عزت اسلام و شعیه می‌بینیم.

وی گفت: عظمت شیعه را در اربعین دیدیم، اربعین عظمت و اقتدار شیعه شد که ما این شکوه را به وضوح دیدیم.

در این مراسم فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه خورموج، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false