پیروزی تیم ملی فوتبال در دومین دیدار تدارکاتی+ عکس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پیروزی تیم ملی فوتبال در دومین دیدار تدارکاتی+ عکس

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی برابر حریف خود به پیروزی رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی تدارکاتی در آفریقای جنوبی به سر می برد، امروز در دومین دیدار دوستانه خود به مصاف تیم اورلاندوی این کشور رفت و توانست با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهد.

احسان حاج صفی (دو بار) و مهدی شریفی سه گل ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

در نیمه نخست دو تیم موقعیتهایی داشتند اما هیچ یک از این موقعیتها به گل تبدیل نشد. در نیمه نخست رحمان احمدی، رضا خانزاده، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، امیرحسین صادقی، وحید امیری، حبیب گردانی، محمد نوری، ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و مسعود حسن زاده به میدان رفتند که در دقیقه سی محسن فروزان به جای احمدی وارد میدان شد.

با شروع نیمه دوم کارلوس کی روش تغییراتی را در ترکیب تیم ملی ایجاد کرد. مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سردار آزمون، رضا خانزاده و ایمان رضاییان به جای وریا غفوری، امیرحسین صادقی، مسعود حسن زاده، وحید امیری، حبیب گردانی و ایمان مبعلی وارد زمین شدند.

در همان آغاز نیمه دوم بود که احسان حاج صفی با تیزبینی اش و زمانی که دید دروازه بان حریف جلو کشیده با ضربه ای چیپ و بلند دروازه حریف را باز کرد.دو دقیقه بعد امید ابراهیمی می توانست گل دوم ایران را بزند اما ضربه او را دروازه بان اورلاندو گرفت. دقیقه ۵۵ ضربه سردار آزمون با اختلاف کمی از زمین بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ سردار آزمون می توانست گل دوم ایران را بزند اما ضربه او در موقعیتی تک به تک به بیرون رفت. در این دقیقه علیرضا بیرانوند وارد زمین شد تا مانند بازی نخست هر سه دروازه بان ایران فرصت بازی پیدا کنند.

یک دقیقه بعد احسان حاج صفی به زیبایی موقعیتی را در اختیار مهدی شریفی قرار داد و این بازیکن جوان توانست گل دوم را به ثمر برساند.

بعد از این گل اشتهای گلزنی ایران کم نشد و باز هم به حملات خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۷۰ احسان حاج صفی از روی ضربه ای ایستگاهی به زیبایی گل سوم را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۷۵ در شرایطی که بازیکنان اورلاندو جلو کشیده بودند توانستند بر روی یک موقعیت به یک گل دست پیدا کنند.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم گلی در برنداشت و تیم ایران موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

 

 

تیم ملی فوتبال

 

 

آشنایی با ورزشگاه میزبان ایران

 

تیم ملی فوتبال ایران امروز در شرایطی به مصاف تیم اورلاندو پیراتس می رود که این تیم مثل اکثر دیگر تیمهای باشگاهی آفریقای جنوبی از امکانات بسیار خوبی بهره می برد.

 

نام فوتبال آفریقای جنوبی با گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ بر سر زبانها افتاد؛ کشوری با فاکتورهای معمول کشورهای آفریقایی که با میزبانی منظمش از بزرگترین رویداد فوتبال دنیا چشمها را به خود خیره کرد.

پا که به این کشور بگذارید متوجه علاقه فراوان مردم آفریقای جنوبی به فوتبال می شوید. این علاقه فراوان با امکانات بی نظیر فوتبال آفریقای جنوبی همراه شده است. در جای جای پایتخت این شهر زمینهای فوتبال چشمها را به خود خیره می کند که با داشتن چمنی یکدست سبز شرایط را برای پیشرفت فوتبال فراهم کرده است.

امروز تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دومین دیدار دوستانه خود به مجموعه ورزشی باشگاه اورلاندو پیراتس آمد؛ جایی که امکانات فراوانش حسابی به چشم می آید.

ورزشگاه "رند" یکی از قدیمی ترین ورزشگاه های فوتبال آفریقای جنوبی است که در سال ۱۹۵۰ در ژوهانسبورگ افتتاح شد. این ورزشگاه ۲۵ سال بعد میزبان اولین مصاف "سفید" و "سیاه" پوستها بود. البته این دیدار بنا به تاریخچه ای که در ورودی این ورزشگاه نصب شده با خشونت به پایان رسیده است. این ورزشگاه که اکنون تنها به عنوان زمین تمرینی تیم اورلاندو پیراتس مورد استفاده قرار می گیرد ۳۲ هزار نفر گنجایش دارد اما در سال ۱۹۶۵ نزدیک به ۴۰ هزار نفر رکوردی جاودانه را برای این ورزشگاه به ثبت رساندند.

امکانات بدنسازی، رختکنهای مجهز، اتاق آنالیز و جلسات فنی تنها بخش کوچکی از امکانات این ورزشگاه پیر بود که بدون جستجوی خاصی قابل بررسی بودند.

 

 

تیم ملی فوتبال

 

 

تیم ملی فوتبال

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false