×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نیروهای بومی برای ساخت دو نیروگاه اتمی جدید در بوشهر آموزش می‌بینند

استاندار بوشهر گفت: نیروهای بومی استان بوشهر برای ساخت دو نیروگاه اتمی جدید در بوشهر آموزش می‌بینند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در همایش کار آموزان و کارآفرینان جوان استان بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از کارآفرینان، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات، ارائه مشاوره و ایجاد بازرچه برای فروش محصولات و تولیدات از جمله مواد حمایتی است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد بازارچه صنایع دستی و سایر حوزه های کارآفرینی و مشاغل خانوادگی توسط شهرداری بوشهر تا بهمن‌ماه امسال، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های بسیار مهم کارآفرینان مربوط به بازاریابی و فروش است که باید حمایت لازم برای ایجاد زنجیره کامل تولید و مصرف فراهم شود.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش همه مسئولان استان برای ارائه کمک‌های ساختاری به کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و بیان داشت: مجوز مرکز خدمات مشاوره کارآفرینی در بوشهر نیز در آینده نزدیک صادر می‌شود و تسهیلات مناسبی اراده خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی مناسب برای کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: برای اینکه اشتغال پایدار را در استان بوشهر شاهد باشیم باید در فرصت‌های شغلی تنوع ایجاد شود

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد نیروگاه‌های جدید اتمی در بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: به منظور آموزش نیروی انسانی مورد نیاز نیروگاه‌های جدید اتمی، امضای تفاهم نامه استانداری بوشهر با سازمان انرژی اتمی امضا شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به دستور رییس جمهوری برای آموزش نیروی انسانی مورد نیاز نیروگاه های جدید اتمی، خاطرنشان ساخت: دولت توجه ویژه‌ای برای تقویت نیروی انسانی در استان بوشهر دارد و در این راستا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حمایت لازم را دارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false